(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEMİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEMİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tenime dokunmadan yüreğimi sarabilir misin? Tenime gözlerinle bir resim çizebilir misin? Aşkın, sevdanın resmini…
Ömrünü yalan olduğunu Bilsen bile Uğrunda feda edebilir misin?
Saçına aklar düşüp Ellerin titrediğinde İyi ki seninleyim, Diyebilir misin?
Bir gün kör olsam, gözüm Dilsiz kalsam sesim olabilir misin?
Sana kötü bir söz söylediğimde, Dudaklarımdan,
Sevgilim demiş gibi öpebilir misin?
Seni hiç sevmiyorum desem bile, Seni seviyorum diyebilecek misin?
Bensiz kaldığında Başkasına bakamayacak kadar Bağlanabilecek misin?
Günahıyla sevabıyla O benim diyebileceksen, O zaman, Yürü yanımda
Ayşe Akbulut
Değerli şairim ve gönüller sultanı üstadım,sabah sabah şiirinizi okudum ve adeta büyülediniz.Yürek sesinizi beğenerek okudum.Size en nadide kır çiçekleriyle saygı ve selamlarımı yolluyorum.
Gerçek aşkın tanımını yapmışsınız. Hem de kısa ve öz. Bunları yapabiliyorsa hiç şüpheniz olmadan beni gerçekten seviyor diyebilirsiniz. Duygular harikaydı.Kutluyorum duyarlı gönlünüzü.Sevgimle.
Güzel dizeler son derece anlamlı bir isteği anlatmış bu şiirde. sevdim dememin yada seviyorum demenin, sadece sözle değil mısralarda olduğu gibi kabullenerek söylendiği anda anlam kazandığı gerceği biçimli bir tema ile yansıtılmış yürekten kutluyorum bu güzel şiir için gercek seven bu şiiri değerlendirmeli ve öyle seviyorum demeli karşısındakine gönlüne sağlık olsun şiir dostu
Yalnızken da bağlı kalmak sevginin en katışıksızı olsa gerek değerli Üstadım.. Yğreğinize sağlık bu güzel sevgi sözcüklerini işlediğiniz için kaleminiz daim olsun..
evet seviyorsa yemine ne gerek vardı bence.o zaman yürü yanımda.çok güzeldi beğenerek okudum bende derimki yazan kalemin daim olsun yüreğinde hiç susmasın saygılarımla.
Tenime gözlerinle bir resim çizebilir misin?
Aşkın, sevdanın resmini…
Ömrünü yalan olduğunu
Bilsen bile
Uğrunda feda edebilir misin?
Saçına aklar düşüp
Ellerin titrediğinde
İyi ki seninleyim,
Diyebilir misin?
Bir gün kör olsam, gözüm
Dilsiz kalsam sesim olabilir misin?
Sana kötü bir söz söylediğimde,
Dudaklarımdan,
Sevgilim demiş gibi öpebilir misin?
Seni hiç sevmiyorum desem bile,
Seni seviyorum diyebilecek misin?
Bensiz kaldığında
Başkasına bakamayacak kadar
Bağlanabilecek misin?
Günahıyla sevabıyla
O benim diyebileceksen,
O zaman,
Yürü yanımda
Ayşe Akbulut
Değerli şairim ve gönüller sultanı üstadım,sabah sabah şiirinizi okudum ve adeta büyülediniz.Yürek sesinizi beğenerek okudum.Size en nadide kır çiçekleriyle saygı ve selamlarımı yolluyorum.