Bugün kardeşim sevgi ateşin doğum günü güzel bir ömür dilerim canım benim...
Soğuk bir kış gecesiydi. sokak lambalarının şavkı vurmuştu pırıl pırıl karlar üstüne bi bebek doğmayı bekliyordu ana karnında telaşla aceleci nereye geleceğini bilmeden tekmeliyordu aslında en rahat olduğu sığınağını sıkılmışcasına vaktim geldi diyordu bende acı çekeceğim bende ağlayacağım hıçkıra hıçkıra güleceğim karın kaslarım patlayana kadar sıklaşıyordu sancıları ananın elinden gelmiyordu tersi doğacaktı çirkin ördek yazvrusu vakti geldi saat 03:00 ilk çığlıklarını attı... soğuk yaladı minik yüzünü annesini aradı minik elleri titrek titrek dünya pisliğinden uzak en saf günlerini yaşadı her çocuk gibi kendini bilene kadar saçlarını taradı fırfırlı etekler giydi hayaller kurarak ablasını seyretti hayran hayran aynanın başında sıcak yatak sohbetleri sardı gecenin karanlığını hep çirkin olduğunu düşündü... çirkin ördek yavrusu. oysa kuğu olmaya başladığının farkında değildi serpildi... açtı güzel kanatlarını 21 yaşında deniz kenarı şehirlere şimdi dalıp gittiği o güzel günlere dolar gözleri özlemle doğduğu eve anasının kokusuna emeklediği topraklara...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyaz Kuğu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyaz Kuğu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
soğuk yaladı minik yüzünü annesini aradı minik elleri titrek titrek dünya pisliğinden uzak en saf günlerini yaşadı her çocuk gibi kendini bilene kadar saçlarını taradı fırfırlı etekler giydi hayaller kurarak
özellikle bu dizeler beni çok etkiledi yüreğinize sağlık ben de bu şekilde yazmayı hayatı tahlil etmeyi tahlilleri de bir kişiye bağlamayı seviyorum. Siz insanı hayatla insanı birbirine tamamlamaya çalışıyorsunuz. TEBRİKLER
Kardeş sevgisinin kutsallaştığı harika bir şiir okudum sayfanızda..
Yaşanmışlıkların resmini çizdi mısralar adeta biz okuyuculara Nice mutlu yıllara temennisiyle sizi vede bu nadide eserinizi tüm içtenliğimle kutlarım TEBRİKLER..
hayatımda aldığım en kıymetli hediye için binlerce teşekkür seninle gurur duyuyorum bu dizeleri yazabildiğin için kendimle gurur duyuyorum böyle bir şiire ilham kaynağı olduğum için biz olduğumuz için çok mutluyum ablacım bizi seviyorum..
annesini aradı minik elleri titrek titrek
dünya pisliğinden uzak en saf günlerini yaşadı
her çocuk gibi
kendini bilene kadar
saçlarını taradı
fırfırlı etekler giydi hayaller kurarak
özellikle bu dizeler
beni çok etkiledi yüreğinize sağlık ben de bu şekilde yazmayı hayatı tahlil etmeyi tahlilleri de bir kişiye bağlamayı seviyorum.
Siz insanı hayatla insanı birbirine tamamlamaya çalışıyorsunuz. TEBRİKLER