(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECEKONDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECEKONDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
az kelime ve çok mana anlatım bazen duyguları kelimeler taşıyamaz olur gece kondu sevgilerin konmadığı yürek yok gibidir bazen çabucak yıkım yaşanır bazen de imar gecer bakarsın köklü bir yapıya kavuşur tebrikler teşekkürler
Sakın kendisine verdiğin kıymeti sana vermeyenle arkadaş olma.. Acı ve çileyi bilerek çekmek daha faziletlidir.. Yaşam kabullenmektir.. Arı bal yapacak çiçeği bilir, ata et, ite ot verilmez..
Şiirin içinde düşündüklerim halada şiirin içerisindeyim..
Derin anlamlar vede güzel benzetmelerle ders veren nitelikte bir şiir okudum sayfanızda bunlardı bana şiirin düşündürdükleri.. Sizi vede eserinizi kutlarım TEBRİKLER..
Değerli eseriniz için karalamış olduğum üç beş acizane kelamımı etkili yorum olarak değerlen- dirmeniz doğrusu beni mutlu etti sağolun var olun TEŞEKKÜRLER..
Çok teşekkür ederim Yunus bey yorumunuzla değer kattınız hayat küçük ayrıntılarda gizli sanırım önemli olan üstünde fazla durmadan onları bulup çıkarmak hayatımızdan dersimizi almayı dilerim hepimiz adına...
Yüreğine sağlık can bacım, harikasın sen, sana bir puan veren Morello isimli kişi sayfasında hayasıca bir resim ve şiir yayınlamış, yani kişiliğinin aynısını koymuş oraya onun için sakın ola üzülmeyesin, başarılarının devamını diliyorum, sevgilerimle.
gözlerime ördüğün yıkılmak üzere yaptığın izinsiz yapıyı...
...yık ta git git şimdi...
Hayatın içinden alınan güzel benzetmeleri barındıran şiir anlamlıydı.Gece kondu çabucak inşaa edilir ve yıkım kararı her zaman vardır.Yıkım iznini onayladım. Sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.