(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... t a n g o şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... t a n g o şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hadi başlıyoruz tangoya, sol bir ulve ve ıkı ve üç saat akışının, hayat akışının tam tersine...
Önce tebrikleri duyuyoruz, meledosını hissettriyor şiir, kulakları bir meltem yeli gibi yalayıp geçiyor akustığı... Ritimler uyumlu, tekrar sağ sol, " Mon souhait ne se réalisera pas/Mais je te veux toujours. S'il se réalise/ Şiirin kurgusu guzel, adımlar seckın ve kendinden küçük tane tane atılmış. Bir kelime çekseniz, sanki bütün buyu bozulacak...
Duygusu yuksek, kalıtelı ve yıllanmışlık tadı, sizi şiirden bir yudum almaya sevk edıyor. V e boğazına inen yudumun bıraktığı tat, sizi tekrar tekrar şiirden yudum almaya sevk edıyor.
Şiirdeki semiyotık seckiler, öyle parlak öyle ipeksi kumaşlar gibi seçilmiş ve ona öyle narin ellerle işlenmiş ki; şiiri okuyanın şiire düşen yıldızlarının ışığından gözleri kamaşıyor adeta. Ve okudukça o huzmeler size sanki galakside bir yolculuğa çıkmış hissi uyandırıyor.
Siz o galaksinin ışıltısından zihniniz kamaşa dursun. Şiirin bitimine yakın, çektiğinizde derin bir ah kendinize geliyorsunuz. Aslında sizin galaksi sandığınız yerin, şairin becerisiyle, bize açtığı dördüncü boyutun kapıları olduğunu anlıyorsunuz. Akustik hayalin bize olan yansıması…
Şimdilik tangoya nokta koyma zamanı… Bir dahaki müziğe kadar…
Emeğinize sağlık, yeni kelimelerde buluşmak dileğiyle…
Mecaz anlama dayalı sanatlardan, teşbih sanatı içinde yüzen bir şiir "kısır bir döngüdür aşk gül kurusudur akşamlar çalınan bir şarkıdır yitik ömrümüz bu akşam kibirt gibi yanacağız yine sarı asmam"
BEN BİRAZ TUHAF BİR OKUYUCUYUM SANIRIM,ŞÖYLE Kİ KISA MISRA SEVMEZKEN UZUN ŞİİRDE OKUYAMIYORUM....ŞAİR ARKADAŞLAR NE YAPSA YARANAMADILAR BURDA BANA:))))))))))))....beni anlıyorsun değil mi.........MISRASI ŞİİRİ ÖZETLEMİŞ ASLINDA....SUNUM HOŞ...SİZİ İLK DEFA OKUYORUM,SANKİ DAHA İYİ YAZABİLİRDİNİZ GİBİ BİR HİS UYANDIRDINIZ BENDE.........SAYGIYLA.........
Kısacık ama öz,anlamlı dizeler..Aşk ve tango,birbiriyle ne kadar uyumlu ve vazgeçilmez ikili..Dahası,aşkın ritmi..Dizelerde de sıcak ve sarı bir aşk vardı...Tebrikler,saygımla..
sanatsal ne çok anlamlara bürünmüş şiirle tango.. kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri değerli şair Celal dost...:) iyi ki varsınız iyi ki yazıyorsunuz dost... sevgim saygımla hep..selamlar..
Merhaba değerli dostum ellerine sağlık şiir aşkı ,sevgiyi ,yürekten dökülenleri anlatan çok mükemmel ve çok anlamlı güzel bir şirdi severek ve beğeniyle okudum ,kutlarım Saygılarımla..