Zaman olur, bahar gelir Erzincan ovasına rüzgar eser savrulur saçları göklere salkım söğütlerin açılır yaraları kalbimin
Ah ölüm ah acı ve ey ahhh! edemediğim can oğul sonsuz bir ağıt gibi düştünki ömrüme sorma paramparça ahlar kanıyor dudağımda şimdi bir arayan, soranım yok artık bir haber bırakmadan çekip gitti öylece... hayatın yarasıyla uçurumlar arasında kalakaldım…
Bakınca duvardaki resmine yüreğime iki yetimlik ah gözlerime kan doldu kör oldum bakamadım lâl oldu dağ lâl oldu acı lâl oldum sustum
Bu gün bayram günü benim yas günüm kimsesiz yanımı alıp yanıma anlatamadığım duygularla sana olan sonsuz sevgimle birlikte mezarına yürüyeceğim boynu bükük yüreğimi parçalamaya acılarımı yıkanmaya fırat suyunda...
Zaman dar-ı nar Avuçumda yaralı bir kuş kolu - kanadı kırık neylersin oy yarasına kurban olduğum oğul sen dur öpme gözlerimden sen dur öpme gözlerimden yüreğim kan olur
Sen yoksan bil ki, küskündür yazgısına oğlunu yitirmiş bütün babalar bütün anaların yüreği kan
Gel tut başımı üfle yarama Yetişir, hüznün elbiselerini giydiğim üstüme Gel, indir göksümün üstünden bu acıyı dindir yoruldum yangınıma su taşımaktan...
Ah canım oğul, yaralı yanım oğul bir kanat daha kırılmadan yıkılmadan bir yanım daha gözlerimi yedirmeden dağ kuşlarına gel öp çaresizliğimi alnımdan inlesin gök inlesin dağ inlesin taş açılsın dilim berhâva olsun acı ve ağıt!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel öp alnımdan çaresizliğimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel öp alnımdan çaresizliğimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Feryadı Fizan'dan duyulacak bir sesleniş,yürek acısı,yürek parçalayan bir ağıt..Ne denilebilir ki,şiirsel anlamda çok güzel,acı anlamında bir o kadar buruk..
Yalnız,önemli bir hata var bana göre..Şiirde birkaç yanlış kelime ve imla hatası dışında,şiirin göze çarpan ismi.."Gel öp alnından çaresiliğimi/çaresizliğimin" şşeklinde olmalıydı..Bu haliyle,anlam tam hedeffine ulaşamamışkanımca..
Allah rahmt eylesin,şiirinizi de kutlarım..Saygımla...
Yalnız,önemli bir hata var bana göre..Şiirde birkaç yanlış kelime ve imla hatası dışında,şiirin göze çarpan ismi.."Gel öp alnından çaresiliğimi/çaresizliğimin" şşeklinde olmalıydı..Bu haliyle,anlam tam hedeffine ulaşamamışkanımca..
Allah rahmt eylesin,şiirinizi de kutlarım..Saygımla...