(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BȖSE (3) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BȖSE (3) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Soner: -,Çoban da olamazsın’ derdi babam bana hep Ağzında çıkan sözler: Öküz, salak ve merkep
-İlk defa bir dolmuşa, bindim İstanbul’da ,,Beyfendi bakar mısın?’’ diyordu biri yolda
-İnanamadım buna, biliyor musun Bûse? Bu hitabı duyunca, dünya oldu menkûse
Özgüvenim artmıştı ve oldum bir beyfendi Güzel bir kelam kesti, ruhumdaki kemendi -------------------------------------------------- Siz hem beyfendi siniz, hemde filozofsunuz Bilgeliğin techilli, siz de biliyorsunuz.
Bende çok dayak yedim. hemde çok horlanarak. Hayat çok üzdü beni, hemde hırpalayara.
Kutlarım soner bey kutlarım yüreğinizi tebrikler. Selamlar saygılar...
Benim bir cümlemi de mi anlamadınız. Art niyetli olduğunuz ve komplekste olduğunuz belli. Bazıları sayfama kasıtlı geliyor. Kendi cahilliğinin izini bırakıp gidiyor. Ya kardeşim, anlamadıysanız şiiri baştan okursunuz. Bir de ben şiirlerimin ne seviyede olduğunu çok iyi biliyorum. 8 ayda böyle şiir yazmak ilk önce ilim, emek ve Allah vergisidir. Dil bakımından benimle yarışa girerseniz, nal toplarsınız. Mütevazi olmak gerek. Bu sayfada insanlar iki bölünmüş: Serbestçiler ve hececiler. Aleviler ve sünniler. Bunları aşın artık. Ben aştım. Dağın tepesine çıkın. Neyi paylaşa mıyoruz. Bakın ben bir kişi hakkında en az 15 şiirini okuyup karar veriririm. Sizin bir şiirinizi okudum. Ne yazdım orda. Ama burda beni yıldırmak için elinizden geleni yapın. Çizgimden taviz vermeyeceğim. Her şeyden önce şairi tanıyın sonra şiirlerini.
batu_41 hakaret olarak gördüğün hangi cümlem var? ve Kusuruma bakmayın cümlesi senin için ne ifade ediyor? bu saatten sonra türkçe/dil ve anlatım dersi vermeyeyim .. rastgele..
çok garib bir yorum,Bir şairin hafızası bu kadar kısaysa nasıl şiir yazıyor diye kuşku duyduyorum diyesim geldi doğrusu.Buda sayfasının ne kadar bair olduğunu gösteriyor.Algılama güçlüğü var ise ne diyelim yolunuz açık olsun.Hakaret hiçde şık durmuyor.. Saygılar
,,Beyfendi bakar mısın?’’ diyordu biri yolda
-İnanamadım buna, biliyor musun Bûse?
Bu hitabı duyunca, dünya oldu menkûse
Özgüvenim artmıştı ve oldum bir beyfendi
Güzel bir kelam kesti, ruhumdaki kemendi
TEK KELİMEYLE MÜKEMMELDİ BEYEFENDİ...ŞAİRİN KALEMİ SİVRİDE OLSA DEĞER BİLİNMELİ..