(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİME ACIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİME ACIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Âşık bülbül gülbende, çırpınarak cân verdi Maşûku beyaz güle, kanından da kan verdi
Maşûkları içinse, hep âşıklar müntehir Aşk kadına şaraptır, erkeğe gizli zehir
Soner Çağatay -------------------------------- Merhaba filozof . Çok güzel bir şiir yazmışsınız kutlarım sizi sanki bir hikaye gibi, Sanki eskiden radyoda dinlediğim radyo tiyatrolarını hatırlattı bana çok beğendim çok tebrikler. kutlarım sizi. sevdiğinizin yanında fazla kitap okur onu ihmal ederseniz sevdiğinizi üzersiniz bayanlar ilgisizliğe tahammül edemezler. Selam ve Saygılar...
Yine felsefe ve sanatı kol kola gecırmıs bir çalışma olmuş. Ten kafesındekı yolcuğu başarılı bir şekilde dile getirmiş. Kah yüreğini, kah zınnını konuşturmuş; kah bu dünyaya kah öbür dünyaya seslenmiş şair...
Kişi önce kendı evini. kendi yüreğini ve kendi zihnini temizlemeli dercesine; iyi ve kötü, güzel ile çirkin aşık ile maşuk tezatlığına kendi deminden ayna tutan ve teşbihte soyuttan somuta geçişin güzel örneklerini sunmuş okurlarına... Duygu ve düşünce dengesini kıvamındal kurgulamış... Diğer bir deyimle hem özsel, hem de bütünsel bir denge oluşturmuş...
Kendi evinden seslenmiş bize, kendi özüyle, kendi temalarıyla insanın dönüşümü tanımlamış sanki şair... Özne ile nesne karşıt gibi gözüksede. Burada yanyana, hatta içiçe bir sarmal halini almış...
Şairin şiir yazım teknıgı beyit uslubunda olup, kendı tarzını böyle oluşturmakta kararlı görünüyor. Şairin dilinde arapça ve Osmanlıca kelimelerin zengınliğini görebiliyoruz. İyi niyetle bazı okurları yormamak ıcın, kendı kelime karşılıklarınıda koyarak bir öğretici tadında dile getirmekten keyf alıyor.
Şiirin sesi, seamntiği ve melodık yapısı, okurun düşünce ahengını genişletiyor. Felsefik bir düşünceyi sanatsal bir anlatımla birleştirerek ahlaki arınmaya taşımış şair... Daha iyinin düşmanı derler. Daha iyi ve daha gzüelini arama yolculuğunda başarılar dilemek gerekir şaire...
Emeğine sağlık, yeni kelimelerde buluşmak dileğiyle...
Anlatımınız derin güçlü, fakat okurumuz o kadar derın değil. Bu galiba birazda genel bir sorunumuz... Entelelktüellikten pek hoşlanmıyor bızım insanımız. Halk adamı, halk şiiri gibi daha anlayacağı sade şiirlere bakıyorlar. Pop kulturunde oldugumuzdan hareketle çok çabuk tuketıyorlar.
Siz yolunuzda ve uslubunuzda dıgerleırnde ayrılıyorsunuz. başarılar dılerım
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. ,, Kendime Veda'' adlı şiirle yakından alakası olan bir şiir. Kendime Veda adlı şiir devam edecek. 12. Kısımdan itibaren Devin fizik aleminden metagfizik aleme geçiş başlayacak ve metafzik alemde yolculuğu anlatılacak. Bu şiirde ,,Beşeri'' aşk irdeleniyor. Beşeri aşkın gerçek yüzünü gösteren beyitler. Ve bunlardan bıkmış bir insanın dünya ve görüşleri.
Hala buse 1 ve 2 nin etkisinden bunları şiir diye okuyamadım bile. dinlesemde okusam da buse üzerini örtüyor şiirlerin.sonra yine uğrarım sevgi, ve selam.