(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............................. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............................. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİRİNİZ SİLİNMİŞ SANIRIM SİİR DOSTARINDAN OKUMA FIRSATI BULDUM KISA VE ÖZ ÇOK GÜZEL BİR ANLATIM GÖNÜLDEN KUTLARIM SİZİ SAYGILARIMLA...
Yanımda Senden Kalan Hayalin ve Hasretin Var Unutmak istesem Bile Unutamam Ben Sana Bu Gönlümü Bağladım Sen olmadan seninle uykulara daldım Sol yanımın sızısıyla uyandım Yine Sen Yoktun...
Karanlıklara sensiz daldım Dalganın her vuruşu ile kayboldum Seni aradığım yollarda Engellere takıldı duygularım Yokluğunun suçlusu sonbaharmıydı Dökülürken yapraklar Islak toprağa..... Az ve öz sözler anlayana kutlarım arkadaşım yine harikaydı dizeler...
Adem Güngör tarafından 1/5/2011 9:43:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
Adem Güngör tarafından 1/5/2011 6:55:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yanımda Senden Kalan
Hayalin ve Hasretin Var
Unutmak istesem Bile Unutamam
Ben Sana Bu Gönlümü Bağladım
Sen olmadan seninle uykulara daldım
Sol yanımın sızısıyla uyandım
Yine Sen Yoktun...