Bir acılar dünyası, Ölüm kan kusuyor Mukaddes beldelerde, Zaman ağlıyor Dinmeyen gözyaşlarında, Gelincik çiçeklerim, Al al güllerim Saçılmışlar toprakta On üç aylık Ruveyda. Filistin’de, Lübnan’da Ana yüreği kan Ölmeden çıkmakta can.
Ha Yahuda, ha Mişel, ha Şaron! Asırlar görmüş mü yıkandığını Ellerindeki kanın? Görülmüş mü? Lanetlinin hoş hali? O millet ki, nice nebi katletti O millet ki, lanetullah hak etti Görülmüş mü eli kanlı Yahudi’nin ikbali
Dün görmezdin, bu gün vahşet önünde Diken batsa şarkta Kardeşinin ayağa, Garpta ürpermeyen can bizden değil, Bu senin Peygamberin kelamı Budur kamil dinin selamı.
Ey ihvanı din! Vahşet bombaları patlıyorken Yavruların göğsünde, Yanan yüreklerin feryadı Tutuyorken afakı, Uzat ellerini yanan, yıkılan gönüllere Bölüş dertlerin katmerleşmiş yükünü Bir lokma ekmek ol, bir damla su Merhamet konvoyunda merhem ol Çatlamış dudaklarla Semaya açılmış avuçlara.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MERHEM OL! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MERHEM OL! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyarlı yüreğiniz var olsun gerçekleri sergileyen anlatan dı şiiriniz. Maalesef seyirci çok acıyan yok.. Tüm dünya seyirci müslümanlar acımazsa dinkardeşlerine kim acır. .Başkasının ki dilde olur..Ama dinkardeşlerimize ne yapılıyor.. Hiç bir şey oluk oluk masum kanları akmakta . Diğer yanda eğlence debdebe kumar içki masalarında neler kaybolmakta. .Kanaatsizlik diz boyu. Elele verip birlik olsaydılar şuanda ezilen katledilen değil önlerinde saygıyla durulan olurduk. Osmanlı devleti büyüyordu sebepse belli.. Ne zaman ki halk tarihini unuttu dini emirleri yaşamadan vaz geçti ufalmaya dağıl maya başladılarAslında o kuvvet damarlarımızda ama hala uykudalar.. Ne zaman silkinip kalkacaklar bu derin uykudan bilemem. Kutlarım konusu çok güzeldi.. Bazan insanlara hayvan kadar değer verilmediğini gördükçe kahroluyorum.acınsa merhamet olsa bir canlıya kıyılır mıydı? ..İnsanların insanlara yaptığı zulmu hayvanlar yapmaz dedim diyorum bu resimleri olayları gördükçe haberleri okudukça .. Selam ve dua ile..
ÜSTADIM; ON NEFİS DİZELERİNİZ İÇİN SZİ TEBRİK ETMEYEYİM DE NE YAPAYIM. GÖNÜL GÖZÜNÜZ VAR OLSUN. OLAN OLAYLAR NE YAZIK Kİ ARAP DÜNYASI HEP SEYİRCİ KALIYOR. GIKLARI ÇIKMIYOR BİZ TÜRKİYE OLARAK HARİÇ. ARAP DÜNYASI DA BİZİM GİBİ SES ÇIKARSA ONLARIN GIKI ÇIKMAZ BENCE. GÜN GELİR DEVRAN DÖNER VE ONLAR DA BU ACILARIN EN ACISINI GÖRÜRLER. SAYGILARIMLA...
Daha pazar günü oradaydım Marmara gemisini karşılamak için koskaca on beş milyonluk kentten on bin bile gelmemişti duyar- lılık adına, Cılızdı Anadolunun çeşitli kentlerinden gelenlerin sesi vede kafilesi üç beş otobüs dolusu, oysa filistin bizden bir ses bir nefes beklemekte..
Biz müslümanlığın akaitlerini tamı tamına bilmedikçe ve yaşamadıkça bu olanlar devam edecek, tüm dünya coğrafyasında gene müslümanlar katledilip müslüman kanı akacaktır bu böyle biline..
Şiiriniz konusu vede anlatımı bakımından mükemmeldi ibretle ve feyiz alarak okudum, sizi duyarlı yüreğinizi vede bu nadide eserinizi kutlarım TEBRİKLER..
Ey ihvanı din!
Vahşet bombaları patlıyorken
Yavruların göğsünde,
Yanan yüreklerin feryadı
Tutuyorken afakı,
Uzat ellerini yanan, yıkılan gönüllere
Bölüş dertlerin katmerleşmiş yükünü
Bir lokma ekmek ol, bir damla su
Merhamet konvoyunda merhem ol
Çatlamış dudaklarla
Semaya açılmış avuçlara.
DUYARLI YÜREĞİNİZE USTA KALEMİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK,ÇOK DUYGULU MÜKEMEL DİZELR TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM SELAM SAYGIMLA..