(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET ŞEHRİ'NİN HOVARDASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET ŞEHRİ'NİN HOVARDASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen sevda ilinden gelen bir peri, Ben hasret şehrinin hovardasıyım; Kalbim bulmadıkça gönlünde yeri, Sevdanın matemi aşkın yasıyım.
Zonklatma hasretle beyni şakağı Çık gel kurumadan muhabbet bağı Adresim aşk yolu sevda sokağı Çıkmazdaki en son numarasıyım.
Gözlerin ömrüme vurulan gemdi Kerem aslısını kanımdan emdi Ferhatın kazması benim sinemdi Şirine göre bir kalp yarasıyım.
İsyanım var sensiz gelen sabaha İstesemde elim gitmez silaha Görmeyince seni son bir kez daha Kendi ecelimin baş belasıyım. ************Şiiri okuyunca hislerim feleğini şaşırdı.Hem yiğit bir duruş hem salya sümük ağlayan bir aşık olmuşsunuz.Affınıza sığınarak ;Ben beni yormayacak şekile alıp öyle okudum dilerseniz sizde bir bakın. Bu arada her iki daldada şiirin hakkı verilmiş.Ellerinize sağlık sadece iç içeyken tezatlar duygu karışıklığına yol açıyor Kendimce.
Gönlümüzün penceresinden hayatı izledikçe kırgın yapraklar düşer takvimlerden, yüzümüzdeki o sevgi çizgilerine güneşin dalgası usulca değer. Kıymıklarla çalkalanan yüreğimizin en derinlerinde bizi beklerken yaşam, aşk soluk bir gülün nidasıyla kimliğini gizler. Zar atarız inatla kaybetmeye, umarsız devinimlerin güvertesinde şafak bildik bir yangının soyunuşunu coşkularla resimler ve an’ların hırçın denizlerinde tepemizde yaşlı bir güneş şefkatiyle gülümser. Tebrikler.
İşte emek verilmiş dolu dolu bir şiir daha. İmge kaygısı olmayan en sıradan cümleleri inci gibi kalem gücü ile gösteren. Bu kalemler bana şiir adına umut veriyor. Tebriklerimle.
Gönlünüze sağlık Mustafa bey, çok güzel bir sevda şiiriydi, yürekten kutlarım, var olsun değerli yüreğiniz ve de kaleminiz.. Sağlıcakla kalınız, sevgilerle.. huzur ve mutluluk içinde geçen hayırlı, uzun ömürler dilerim..
Zonklatma hasretle beyni şakağı Çık gel kurumadan muhabbet bağı Adresim aşk yolu sevda sokağı Çıkmazdaki en son numarasıyım. ......................................... çOK GÜZEL ŞAİRİM TEBRİKLER
Sevda ve hasret dizelerde mekan tutmuş doyumsuz bir eser ,yürek sesinizi kutlar acı ve hüzünlerin şiirde kalmasını temeni ederim kaleminiz hiç susmasın...
Sen sevda ilinden gelen bir peri, Ben hasret şehrinin hovardasıyım; Kalbim bulmadıkça gönlünde yeri, Sevdanın matemi aşkın yasıyım.
Sevdan otağımı taşıyan direk Firakın vuslata ermesi gerek Sevmeyi de bilir bu yorgun yürek Sanma ki ben yanlız dert babasıyım.
Zonklatma hasretle beyni şakağı Çık gel kurumadan muhabbet bağı Adresim aşk yolu sevda sokağı Çıkmazdaki en son numarasıyım.
Hayalin düşünce gözüm nemlenir Bu hasret yarası senle emlenir Alem efkârımdan hergün demlenir Ben aşk meclisinde bir mey tasıyım.
Gözlerin ömrüme vurulan gemdi Kerem aslısını kanımdan emdi Ferhatın kazması benim sinemdi Şirine göre bir kalp yarasıyım.
Aşkla harmanlanmış genim dünyada Ruhum narındadır tenim dünyada Mecnunun varisi benim dünyada Divane gûrûhun en âlâsıyım.
İsyanım var sensiz gelen sabaha İstesemde elim gitmez silaha Görmeyince seni son bir kez daha Kendi ecelimin baş belasıyım.
................Güzel dost, Yaradan aşıkları sadece ateşin bir kadresinden yani , yanlız kıvılcımından yaratmıştır, eger har veya köz olarak yaratmış olsaydıaşıkların figanından yer yüzünde canlılar yaşayamaz ve dokunduğu her alanı yakardı, iyikide kıvılcım kadresinden yaratmışkibu güzel eserler ortaya çıkıyor, eğer har veya közden yaratsaydı tek cümleile dünya nayardı, çok güzel bir eser okudum kaleminizden tam puanımla saygılar sunarım
"Aşkla harmanlanmış genim dünyada Ruhum narındadır tenim dünyada Mecnunun varisi benim dünyada Divane gûrûhun en âlâsıyım.
İsyanım var sensiz gelen sabaha İstesemde elim gitmez silaha Görmeyince seni son bir kez daha Kendi ecelimin baş belasıyım."
sevda hasret yürekli harika dizeler... doğal ne güzel seslendirme... kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri değerli şair dost..:) sevgim saygımla hep selamlar...
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 12/26/2010 8:22:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yaradan yarattıklarını sevgi hamuruyla yoğurmuş, kimilerinin ise mayasını biraz fazla koymuş, ben o mayası fazla konulanlardanım diyor şiirde şiir diliyle şair..
Aşkın tüm hallerinde yoğrulmuş sevda dolu bir yüreğin halisane düşünceleriydi okuduğum şiirin ana teması. Güzeldi anlamlıydı her haliyle kusursuz vede haz alınarak okunulacak olanlardandı..
Sizi vede bu nadide eserinizi ayrıca usta kaleminizi kutlarım TEBRİKLER..
Değerli kardeşim, bu güzel vede anlamlı şiiriniz için yazmış olduğum bir kaç acizane sözümü etkili yorum olarak değer- lendirmeniz beni ziyadesiyle mutlu etti sağolun varolun TEŞEKKÜRLER..
Güneş süzülürken pencereden içeri, sevdiğinden uzaklarda yeni güne merhaba demek!Özlem ateşiyle yanarken son bir kez görmeyi dilemek! İmkansız aşkların destanlarını duygularına eş değer bilmek!Evet kalpte var bir kara sevda... Nice gönüllerin duygularını haykırmış bu harika şiiriniz.Bütün kalbimle kutluyorum...
Gözlerini iliş gözüme gözüm sensiz görmeyeyim Yüreğini ser yüreğime yürekte ödün vermeyeyim Gönlünü serp gönlüme gönülsüz geri dönmeyeyim Ellerini ver elime ellerin siz el gibi gitmeyeyim Seninle bende sen gibiyim sensizlikte ölmeyeyim
13.07.2010 Seyfi Yiğit
Yürek sesimin açılımı gibi gördüm hissettim yürek sesimle yorumladım finalde her şeyi buldum KUTLARIM