(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURNAZ TİLKİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURNAZ TİLKİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; TİLKİ HER YERDE TİLKİDİR. TİLKİLİĞİNİ YAPMIŞ VE TOPU PATLATIP TAZININ CANINA KORKUYU SALIP KEYFİNİE BAKMIŞ. ÇOK HOŞTU. SAYGI VE SELAMLARIMLA...
Çok güzel bir şiir dersem önce kendime sonra size yalan söylemiş olurum. Kafiyeler yeteri kadar güçlü değil.Ayrıca belli bir ölçü yok. Ama bir hikâyeyi şiirleştirmenin ne kadar zor olduğunun da farkındayım. Hikâye önceden belli olduğu için dar bir bölge çıkıyor karşınıza.Kafiye örgünüz kısıtlanıyor ister istemez. Tüm bu yazdıklarım ışığında seçtiğiniz konu, verdiğiniz anlamlı mesaj ve emeğiniz için sizi kutlarım. Selam ve Sevgimle.
cetiner07 tarafından 12/22/2010 5:57:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle ben teşekkür ederim.Anlayışınız,samîmiyetiniz ve mutevazılığınız için. Ama kendinize haksızlık etmişsiniz.Bu şiir sitemize eklenen şiirlerin geneline baktığımız zaman ortalamanın üzerinde bir şiir.Derdini gayet iyi anlatabilmiş ve mesajını en güzel şekilde vermiş.Bence önemli olan da bu. Selam ve Sevgimle.
Nazik yorumunuz için içtenlikle teşekkür ederim..Söylediklerinizin hepsi çok doğru hepsine katılıyorum.ben kendime hiç bir zaman şairim demedim elimden geleni dilimden döküleni aynı saflığında aynı sadeliğinde öylece ölçü uyak gözetmeden orada burada şairim diye söz etmeden yazıyorum.. dolayısı ile de böyle basit şiirle çok yakınen akrabalığı olmayan yabancı biri gibi duran birşey çıkıyor ki ortaya bu kötü birşey değil ..yabancı olduğuna göre turist şiir diyebiliriz belki benim şiirlere ,ülkenin ekonomik kalkınması için turist gelsin diye çırpındığımız şu günlerde ben şiirin turisti olsam olmaz mı o da el bu da ..tekrar teşekkür ederim..saygılarımla efendim..daha önceden bir arkadaşımın yorumunu etkili yorum secmese idim kesin sizin yorumunuzu seçerdim..saygılarımla
''İnsanlar genellikle kendilerini açgözlü olarak görmezler. Bu insanların arzu ettiği bir karakteristik özellik değildir. İnsanlar genellikle sabahları uyanınca; “Ben bu gün açgözlü olmaya başlayacağım” demez. Açgözlülük; ihtiyacımız olandan yada hak ettiğimizden daha fazlasını elde etmeye çalışan bencil bir arzudur. Açgözlülük yavaş yavaş büyür ve daha biz onu fark etmeden açgözlü olup çıkarız. Ayrıca hepimiz zaman zaman açgözlü davranışlarda bulunmuyor muyuz? İşte o açgözlülüğe küçük bir fırsat verdik mi kişiliğimizin büyük bir parçası haline geliverir.
Düşünün Açgözlülük yıkıcıdır. Açgözlülerin sonu hep yıkımdır, çünkü Tanrı bundan nefret eder. 1 Krallar 21. bölümde Ahav ve İzebel’in ne kadar aç gözlü olduğunu okuyoruz. Onlar zaten çok güçlü ve zengindiler. Ama daha fazlasını istediler. Er geç Tanrı Ahav ve İzebel’i günahlarından dolayı yargıladı ve yok etti. Bizler bunu okuyunca o açgözlü kötü insanlar sonunda cezalarını buldukları için memnun oluyoruz, ama kendimizi asla o açgözlü kötü insanlardan biri olarak görmüyoruz. Hak ettiğinizden yada ihtiyacınız olandan daha fazla para, elbise veya statü elde etmeye çalıştığınızda açgözlü olmuyor musunuz? Sahip olduğunuz şeyleri başkalarının sahip olduğu şeylerle kıyasladığınızda açgözlü olmuyor musunuz? Daha fazla kazanma hırsı ile yanıp tutuştuğunuzda açgözlü olmuyor musunuz?
Dua Edin Ya Rab seni her şeyden daha çok sevebilmem için bana yardım et. Ben senin istediğin gibi olmak istiyorum, lütfen yüreğimde ne kadar açgözlülük varsa hepsini temizle. Amin. ''
ders niteliğinde bir fabldı.tebrikler kalemkar dost.