(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAZLARIN AŞKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAZLARIN AŞKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; KAZ DESTANINIZ ÇOK HOŞTU. O KAZLAR VAR YA O KAZLAR... ZAMANA GÖRE BİZDEN DAHA AKILLI OLUYORLAR. BİRİBİRLERİNİN KIYMETİNİ BİZDEN ÇOK İYİ BİLİYORLAR VESSELAM. BAKMAYIN BİZ BAZEN BAZILARI İÇİN KAZ KAFALI DERİZ YA,BOŞ... BOŞ.. SAYGI VE SELAMLARIMLA...
Siz Allah'ın ailenize bağışladığı bulunmaz bir NİMET siniz..Şair olup şiirleinizi burada bizimle paylaştığınız içinde bizim neznimizde KIYMET siniz..Zaten Kıymet ile Nimet çok samimi iki dostlardır.biri olmadan öbürüde olmaz..Çok fazla nimetiniz var ama değersiz öyle ise bir Kıymeti yoktur..Kıymet var herkes sizin değerinizi biliyor seviyor size kucak dolusu Kıymet veriyor..eeee Nimet yoksa bir hiçtir..tek başına Kıymet karın doyurmaz..Kıymetli nimetler daha değerlidir..siz hem kıymet hem Nimetsiniz.. DEĞERİNİZİ BİLİN saygılarımla efendim
Neden olmasın efendim bir deneyin hele göreceksiniz sizinde çok hoşunuza gidecek.. pilav yapmayı bilmiyorum diye hergün makarnamı yiyeceksiniz...selamlar
Nimet olunca Kıymet ya da Kıymet olunca Nimet... Sizinle şiir atışması nasıl yapılır,Allah medet... Kazlar mutlu bir aileyken mutluluk kimdeyse ona emanet....yok ya ben her konuda şiir yazamıyorummm.....denedim olmadı..:))))))))))))).saygılarımla....
Merhaba Nimet hanım, Bir şair dostum bana ,şairlerin eline koz vermiyeceksin demişti..
kaz deyip geçmemek lazım onlarda can taşyor aşk yaşıyorlar ,onlarında çoluk çocukları oluyor ..ve inanın çok düzgün ailelerine çok bağlı oluyor kazlar..
Şiirin çok güzel, bir tanede ((( Milletvekillerin aşkı ))) diye yazarsanız inaniyorum çok güzel olaçak. selam ve dua ile kalınız...