(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
alooo..ansızına mesaj attım yoruma cevabı silmek içinnn cevap vermedi...mesaj yetmiyo galiba bi de masaj mı yapsam ??? Ne dersin ? Sen akıllı adamsın ya..
ya bak halaaa bakıyoo..bakma laaaa...bak aha şu tarafa bak aha ora ..hah ..bak yine ! ya bakmasana .. çekmeeeee.. ba bi de fotoraf çekiyo...ayıp flaş patlatma millet de ne oluyo diye bakıyo.. hade be bakın bari serbesss. üff abi kalkın ya başka bi yere gidelim..
oturan ibrahim amcam yanındaki yeni hanimi sezer yengem ayaktaki de oğlu Hasan Tahsin... İlk kurşunu atan gazetecinin adını koydular ama ..daa ilk ... karikatürü ..karikatürde oynadınmı para az alıyosun da diziler iyi para veriyo diyo Sezer yenge... bilmem valla onun talancısıyım..yalansısıyım..ay falancımsıyım.. işte dilimde bi porpblom vor
özgürlük her zaman akla uygun olmaya biliyor galiba uçmayı öğrenmeden braaakkk diye çığlık atmamak gerekir epeyi yazınıza şiirlere göz attım çok değişik güzel bir kalem İnşallah tek sıkıntım olan zamansızlık zaman tanıdıkça okuyacağım erol abi saygılarımla
Sayın Punar, Nasrettin Hoca'ya yıllardır güldük. Ancak her vakıasında bir felsefi derinlik var. Haklısınız ilginç. Akıl nasıl kullanılmalı sizce? Ne istemeli ? Kimden ? Ne zaman ? Nasıl ? Neden ? Ve Nasıl İstemeli ?
Selamlarımla, Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.