Gözlerim arar oldu hayalimde saklı gölgeni O bakışlarda seni bekler bekler dururum Bir mahzun bitap eda düştü gör düşlerini Dalıp sıcaklığına, saklar saklar dururum
Bulduğum kayıp yıllarımdaki örgüleri Yeniden akışına ekler ekler dururum Sen uzakta çok yakın bulduğum sevgileri Hasretlerini bana, bekler bekler dururum
Bir inzivadadır ruhun ikamede bende Onu kendime alıp saklar saklar dururum Gel gönlüme mah düşen sevgili bağım sende Ellerimi elinde, yakar yakar dururum
Sanki mehtap çıkacak gönlümde seyre değer Uzaktan onu bolca izler izler dururum Öyle bitap bakma bana yoktur kayda değer Sana sevgiyle banıp, yazar yazar dururum
İşte tamda burada bir buseli şapırtı Yüreğinden ruhuma dolar dolar dururum Şafakta yıldızım doğmuş, eskitir zamanı Yepyeni sakin bir yol, alır alır dururum
Doğum sancısı sanki içimde sen düşerken Kalbimde ki kan gibi çeker çeker dururum Yar yar diye ahvalimde gezersin severken Ben seni sensiz boş yere, sever sever dururum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ SENSİZ BOŞ YERE SEVER DURURUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ SENSİZ BOŞ YERE SEVER DURURUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demini almış çay lezzetindeydi gene 'Şiir'iniz. Büyük keyifle okudum. Lakin n'olur kırılıp, darılmayın yorumlamanız da aynı tadı aldım desem yalan olur.
Sanırım Emel Müftüoğlu'nun şarkısıydı. Hatırıma geldi şiirinizi okuyunca. Paylaşmak isterim izninizle... "bütün gece sabaha kadar ya da bir ömür ölene kadar aşk kalbine dönene kadar beklerim
sen gerçeği görene kadar kader ağları örene kadar aşk kalbine girene kadar beklerim' der gibiydi dizeleriniz.
Şiir'inizin ruhumda düşündürdükleri : Ahh.. beklemek ahh! Ne zor ne sabır işidir. Ne çok yorar ruhu aslında beklemek... Zamanı önemsemeden olduğun yerde kalakalmaktır, bekleyiş. Beklersin... Beklerken umursamazsın; ne meraklı gözler senin için bir anlam taşır ne de zamanın bir hayli geçmiş, geçiyor olması. Geçen zamanda ne vazgeçersin sevmekten ne de sevdiğine kavuşmaktan. Bitmeyen umutla beklersin. Tüketmezsin hiç ümitlerini. Tüketmezsin hiç ümit etmeyi. Vazgeçmezsin hiç beklemekten. Çünkü bilirsin! Bilirsin özlemektir beklemek. Tutunmaktır sevdaya. Tutunur yürek sevgiye, beklerken. Çünkü bilirsin değer beklenilen, değer beklemeye. Çünkü bilirsin gelecektir. Yanılır mı yanılmaz mı insan bilemem! Bilinmez.. Ama varsa bekleyecek biri her şeye değer gene de. Ve insan beklediği kadar beklenendir aynı zamanda.
Ve... Ben derim ki naçizane; Yaşamın üzerimize yüklediği bir misyon değil midir beklemek? Neler beklenmiyor ki hayatta Sn. Şair? Ömür denilen çoğunlukla beklemekle geçmiyor mu? Aranmayı beklersin, aranmayı beklerken sevilmeyi, sevilmeyi beklerken fark edilmeyi, fark edilmeyi beklerken büyümeyi, büyümeyi beklerken de her şeye sahip olacağın günlerin gelmesini beklersin... Bekler de.. beklersin işte...
Ve der ki bekleyen 'Yürek';
Tıpkı Ümit Yaşar Oğuzcan'ın dediği gibi : "bir gün bu kapıdan sen gireceksin biliyorum ergeç bu bekleyişin bir sonu gelecek yıllarca sonra öldüğüm gün bile gelsen bütün bu bekleyişlerimi ve öldüğümü unutup çocuklar gibi sevineceğim kalkıp sarılacağım ellerine uzun uzun ağlayacağım."
Dilerim bekleyişiniz son bulsun. Kavuşsun yüreğiniz beklediğine, beklenilene... Daim olsun yüreğiniz/kaleminiz.
Saygımla...
sera. tarafından 12/21/2010 5:01:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevginin az verileniyle yetinemem gibi geldi çünkü.... benm gibi çağlamalıydı bana yetmezdi karşıdan bakıp sevmek ama öte yanda vazgeçememek şimdi çok iyi anlıyorum en iyi ölüm ayırır aşıkları
İşte tamda burada bir buseli şapırtı Yüreğinden ruhuma bulur bulur dururum Şafakta yıldızım doğmuş, eskitir zamanı Yepyeni sakin bir yol, alır alır dururum
Doğum sancısı sanki içimde sen düşerken Kalbimde ki kan gibi çeker çeker dururum Yar yar diye ahvalimde gezersin severken Ben seni sensiz boş yere, sever sever dururum
çok anlamlı bir şiir seni boş yere sever sever dururum ama sensiz boş yere sevmek olsun uzaktan bile sevmek bu duyguları hissedebilmek bile değer herşeye değer.. harika olmuş şairim kutluyorum , sevgilerimle.. ne güzel bir şarkı vardı...ve ara ara yine sanırım tv veya radyolarda çalıyordur.. seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli alıştım hasretine.....
Gözlerim arar oldu hayalimde saklı gölgeni O bakışlarda seni bekler bekler dururum Bir mahzun bitap eda düştü gör düşlerini Dalıp sıcaklığına, saklar saklar dururum
bugün hep hüzünlü mü şiirler..şiirin tamamı çok güzel ama ilk dörtlük benim..müsadenle şairim..aldım gittim..kutlarım..çok güzeldi..saygılar selamlar..
SENİ SENSİZ BOŞ YERE SEVER DURURUM ............................................................ bu başlık çok şey anlatıyor zaten...başka söze ne gerek...seni sensiz boş yere sever sever dururum...sanırım hemen hemen tüm aşıkların durumu budur... hemen aldım şiiri... kutluyorum değerli şair arkadaşı... saygımla ''haysah''
Ben seni sensiz boş yere, sever sever dururum
hüzündü. kutlarım yürek esinizi. şirle