(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAMLAR DEVİRDİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAMLAR DEVİRDİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilimize hoş mu geldi, Türkçe mi? Mektepleri okul yaptık çevirdik, Söylemesi daha mı hoş, gökçe mi? Bunun gibi nice çamlar devirdik.
Şehir yerine mi, o “kent” kelime? Aslı Soğdça, ne katıyor dilime Kelimeye “tilcik” diyen delime Önem verip nice çamlar devirdik.
Okutmadık Kuran’daki manayı Saydırmadık baba ile anayı Bilim sandık maymunlardan yanayı Evrim diye nice çamlar devirdik.
Muhammet’in ahlakını vermedik Ezber verdik hiç eğitim görmedik Hür vicdanla ilim irfan dermedik Devrim diye nice çamlar devirdik.
Ruhlar ölmez, yalnız şekil değişir Mahşer günü Hak huzura erişir Böyle diyen irticacı yetişir Diye diye nice çamlar devirdik.
EYVALLAH. NE GÜZEL İFADE ETMİŞSİNİZ NE GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUK. KATILMAMAK NE MÜMKÜN. KALEMİNİZ HAKLA DOGRU İLE OLSUN. KUTLUYORUM BU GÜZEL LİKLERİ, DOGRU DİLE GELİŞLERİ.
baştan sona anlamlı
güzel mesajları olan bir şiirdi
kutlarım İbrahim Hocam
saygılarımla