(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACELE ETME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACELE ETME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derslik bir şiir Üstadım.... Her işte olduğu gibi geleceğin şekillenmesinde acele etmemek gerek.. Harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum Saygılarımla....
gençlik hevesiyle acele kararlar vererek bir ömür kendinizi mahkum etmeyin demiş çocuk oyuncağı değil nihayetinde nikah var ve mevlanın nefret ettiği boşanmalara sebep olmasın diye has tartın demiş tecrübe kalem teşekkürler .
Damdan düşenleri iyice dinle Şeytan karışmasın ağırdan ele Huyunu suyunu iyice belle Nikâhı kıyarken acele etme. ........ sabırla beklesen bunca yaşına. akibet aynıdır gelir başına. sevdalıgın girer gece düşüne. evde de kalırsın acele etme.
BOZKIR''İ tarafından 12/17/2010 11:21:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
acele etmenin ne kadar yanlış olacağını nede güzel
anlatmışsınız şiirde şiir diliyle..
Sizi vede eserinizi kutlarım TEBRİKLER..
yunus karaçöp..yudumyunus