Yaşam armağan olsun, armağan eden Allah İlk erkek yaratıldı, moda demek maşallah Cennette yaşardı kul, kutsaldı gök ile tan Havva yaratıldı eş, kandırdı lanet şeytan.
İnsanlık başlar oldu, Habil-Kabil kardeşti Birisi tertemizdi, diğeri pek kalleşti Kadını yaratan Rab, kula demişti çoğal Saf bir tabiat vardı, yemyeşil ve en doğal.
Şeytan kadını görmüş, başlarmış ağlamaya Denge sağlamak için, sarılmış bağlamaya Hep mağlup olmuş kurnaz, baltayı vurmuş taşa Her yolu denemiş ya, çıkamamıştır başa.
Güzel kadının fendi, kara meleği yendi Melekler secde etmiş, biat etmedi kendi Sonsuza dek kâinmiş, cin hainmiş bu yolda Aşk yaratılmış bize, şükür et sağda solda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Yaratılmış Bize şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Yaratılmış Bize şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şeytan kadını görmüş, başlarmış ağlamaya Denge sağlamak için, sarılmış bağlamaya Hep mağlup olmuş kurnaz, baltayı vurmuş taşa Her yolu denemiş ya, çıkamamıştır başa.
Güzel kadının fendi, kara meleği yendi Melekler secde etmiş, biat etmedi kendi Sonsuza dek kâinmiş, cin hainmiş bu yolda Aşk yaratılmış bize, şükür et sağda solda.
Adem babamızı ve Havva anamızı,dünyaya gelişimizi şiir diliyle anlatan çok güzel dizeler. Beğenerek okudum şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Denge sağlamak için, sarılmış bağlamaya
Hep mağlup olmuş kurnaz, baltayı vurmuş taşa
Her yolu denemiş ya, çıkamamıştır başa.
Güzel kadının fendi, kara meleği yendi
Melekler secde etmiş, biat etmedi kendi
Sonsuza dek kâinmiş, cin hainmiş bu yolda
Aşk yaratılmış bize, şükür et sağda solda.
Adem babamızı ve Havva anamızı,dünyaya gelişimizi
şiir diliyle anlatan çok güzel dizeler.
Beğenerek okudum şair arkadaşım.
Sağlıcakla kalınız...