Geceli gündüzlü bak, her düşüncen olsun ak İyisi kötüsü var, kader de başına tak Malumun ötesi yok, şükret değilsen de tok Kim bilmiş ki nerde aşk, bulan varsa atsın ok.
Biraz daha sabret can, ar damarda kaynar kan Asi ruhlu olur yâr, sevdiğine bakma yan İçe düşerse şüphe, kalp yakar çaktırmadan Lakin tedbirini al, fal çıkmaz baktırmadan.
Yıllar önce sevmiştim, yarım asırlık oldu Zaman ilaç olmadı, hayalim bile soldu Göz önüne getirsem, hemen kaçıyor benden Elimde bir yay bir ok, aşkım çok çektim senden.
Yarınlara aşk sordum, yoktu sağ ile solu Geçmişim senle dolu, bulamaz oldum yolu Göz görmez bu yarayı, beyaz sanma karayı. Bu güller senin için, kalptir gönül sarayı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalptir Gönül Sarayı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalptir Gönül Sarayı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaman her acıya çare olur derler yalanmış demekki .içi boş olduktan sonra sahib i gelmedikten sonra sarayında anlamı olçmuyor güzel şiirinizi kutlarım saygılarımla