(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM GÖNLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM GÖNLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fondan alıp gittiniz zaten bizi.İçim açıldı.Güzel bir sıla özlemi.Gerçekleştiremesekte hep içimizde yaşatırız.Özleminizin dinmesi dileklerimle kutlarım güzel şiirinizi.
İbrahim bey, öncelikle hayırlı günler diliyorum. 11 hecelik şiiriniz içerik ve şiir tekniği açısından güzel bir hece şiiri örneği gerçekten. Birtek şunu gördüm ki, 11 hecenin duraklarında bir eksiklik var. Mesela 6+5, 5+6, 4+7 gibi farklı durak yapıları var şiirinizde. Yani standart bir durak düzeni de olsaydı eminim ki, hem okunurluluğu hem de kulakta bıraktığı durak sesi daha güzel olabilirdi diyorum. Tema olarak güzel bir içerik hakim şiirinize ve bu vesile ile de kaleminizi tebrik ediyor, sevgi ve muhabbetlerimi sunuyorum.
Ayrıca, kullandığınız birkaç bakir kelime de şiire ayrı bir zenginlik katmış...
Karlı dağın yamaçları göverdi Çiğdem, nevruz ala karlı kırdadır Yüreklerde sevgi gülü yeşerdi Benim gönlüm sıladadır, ordadır.
Kışın bir başka güzel olur yurdumuz buraya hiç kar yağmaz.. Ne güzel açan kardelenler var ne de çiğdemler. Doğayı süsleyen o güzellikler . Ancak rüyamda tvde görebiliyorum . Resim de çok hoştu abi..Güzel anlamlı şiiriniz kutlarım.. Selam ve dua ile..
şiirimden kesit yurdumuzu anımsattı şiiriniz ve fondaki resim...
Gurbet zehirden bir ok,saplanır da sineme Kanlı gözyaşlarımı hep akıtır yüzüme Anlamaz kimse beni,ağlarım ahvalime.
…….Gurbet bağrım deliyor uzadıkça seneler, …….Ne bir haber geliyor,bitmiyor bahaneler.
Yeganem Nigar Bedirhan
Yeganem tarafından 12/8/2010 10:12:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ata yurdumuzu bir bir görelim?
Akraba, yarana selâm verelim
Benim gönlüm muhabbette,nurdadır.
SILAYI RAHİM GEREKLİDİR. YAPILMAZSA OLMAZ ZATEN.
GİTMET GEREK VATANINA YURDUNA.
ÇOLUK ÇOCUKTA GİTSİN Kİ KÖKSÜZ KALMASINLAR GURBET ELLER DE.
KUTLUYORUM YÜREK SESİNİZİ.
GÖKSEKİ YE BİRDE BEN GİDEYİM VARINCA.