Şebin gülü sevdasındayım Alında yanmışım aşkın narına Benim vazgeçilmez tutkumsun Gün doğuşlu baharımın en güzel çiçeğisin Cennet kokulu sevgimin tek sahibi, Vazgeçilmez bir sevgide sevdim seni…
Şebin gülü sevdasındayım İstemem kimsenin sana eli değmesin O nazlı dalların, narin yaprağın sonra incinir Sen başıma taç ettiğim sevdiceğim Her yaprağına ballı buselerden sureyim Tek benim ol kimselerin olma sakın Seni bülbülün sevdasında ölümsüz sevdim…
Şebin gülü sevdasındayım Gönlümde açan allı gülüm Vazgeçilmezim benim, yüreğimdesin Ebediyet şarabını kokularında içtiğim Güzelliğinde aşkını içime çektiğim sevdam Vazgeçme sana olan bu ölümsüz sevgimden Ben vazgeçemiyorum sana olan bu sevdamdan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEBİN GÜLÜ SEVDASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEBİN GÜLÜ SEVDASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şebin gülü sevdasındayım Gönlümde açan allı gülüm Vazgeçilmezim benim, yüreğimdesin Ebediyet şarabını kokularında içtiğim Güzelliğinde aşkını içime çektiğim sevdam Vazgeçme sana olan bu ölümsüz sevgimden Ben vazgeçemiyorum sana olan bu sevdamdan
Güzel dizelerinizi gönülden kutluyorum toprağım.. Harika bir sevda şiiri.. vegüzel bir yorum.. Tebriklerimle şairem.. Yüreğinizden sevgi eksik olmasın Emine hanım.. Sevgi ve saygıyla esen kalın....
oyy benim memleketimin gülü hasrette yok üzerine şiire çok ta yqakışmış şebinkarahisar gülü şebin gülü.........................tebrikler şair......................saygımla
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum.
Saygılarımla...