(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
siyah tennure şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
siyah tennure şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ey bilinmeyenler diyarından beni nuruyla saran,hasretine boğan aşk; -ki sen bakışlarına kurban olmak bir yana, dudaklarına hasret çekilensin- nefesin her zerremi -bana sormadan- ezberlesin desem ki; her mevlevi beyaza bürünüp semâ'a dururken,sen siyahi tennûre ile de olsa gelsen...
bu yürek seni öyle de sarar, bilsen...
hani sen herşeye rağmen gel/sen...
yüreğine sağlık şaire âyine başladı yüreğim...
Lâ''l Sâye Bân tarafından 12/5/2010 3:09:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Binlercesi yazıldı.. nar,yâr,nûn,sakî,kaf ve tennure...şiir döne döne yazıldı... kalem[in](lerin) sürekli tekrarı..Bu tarz temaların dar bölgede beğilmesi sözkonusu olur.Şairlerin her kesime hitap edecek şiirleri olmalıdır.Mum ve pervane anlatısı klasik bir sunumdur.Kısa olması onun derin anlamları olduğunu göstermez. Mesnevi bir kez yazıldı. Selam ve saygılar...
Yahya İncik tarafından 12/5/2010 9:42:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok anlamlı ve güzeldi vefalı yürek... Mümkün olsaydı da sergiyi bizlerde gezebilseydik.. Geçen hafta İzmirde bir sergide idim..Zevkli dakikalardı yaşanan.. Tebrikler,slm ve dua ile..ESRA