avuçlarıma henüz bir damla sıcaklığın düşmemişken nedir bu depremler yüreğimde, nedir bu yangınlar alev alev..?
gözlerime henüz değmemişken bakışların ve dokunmamışken tenine ellerim nedir bu mum gibi eriyişler? ayışığı yüzüne hasretten bir Ferhat isyanı düştü içime. tut ellerimden ve bir kuşluk vakti gel yüreğime. gül kokulu nefesini gönder içime gönder ki sönsün yüreğimde yangınlar. dokun tenime ellerinle durdur depremleri mıh gibi bakışlarını çak gözlerime dokun bana aşkın en mahrem dokunuşlarıyla.
sil zamandan sabahları ve ürkek bir ceylan gibi sokul koynuma serpilsin sonsuzluğa, yıldızlarca çoğalsın aşk ve aşkla örtünelim sonsuza dek, sen ve ben.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN VE BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN VE BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel bir şiir bu şiirde kendimi hatırladım eşimle çıktıgım zamanlar aklıma geldi... umarım siz ve tüm seven yürekler hep mutlu olur...yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun...
sil zamandan sabahları ve ürkek bir ceylan gibi sokul koynuma serpilsin sonsuzluğa, yıldızlarca çoğalsın aşk ve aşkla örtünelim sonsuza dek, sen ve ben.
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.