(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küf Kokuyor Her Satır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küf Kokuyor Her Satır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir güzel emek bir derin hayal yetişemiyorum arkandan, tut elimden gezdir beni birer birer satır aralarından. Aci bana kahve telvesi yorumlayan falcılar gibi hayale kuvvet yalan sıralatma, yoksa ben yine kıyıda beklerim nasıl olsa geleceksin.
Yasaksız ülkenin mutluları da mutsuz Soruyorlar, yağmur denizlere neden yağar ki Yanıldılar Sadece kızıl akşamlarda çıplaktı kral İmdat çığlıklarıydı hüznüm Anlamadılar Şiirlerim kadar anlaşılmazım şimdi Eyvallah.. Yüreğinize sağlık dost şair.kutladım selam ile
ne tavan arasında bir sandık ne de küf kokulu bir şiir çarptı gözüme. köprü altı isyanlıkların tozunu cürmü meşrut pişmanlığıyla silkeleyen siluetin ilahi rotasında tine otacı bir yürek var….. deyiverdim.l...
Düğmelesem de gözlerimi bu şiire ruh halini çözemedim.... Çok ama çok güzel bir şiirdi dost. Kaleminiz var olsun. Saygılarımla...
güzel eserler tozlu küflü kağıtlarda başladı hep geldiği an yazılan bir kaç kelam günler sonra bir bakarsın ki eşsiz bir eser güzelliklerle doluydu şiiriniz kaleminiz daim olsun dilinize yüreğinize sağlık
Yasaksız ülkenin mutluları da mutsuz Soruyorlar, yağmur denizlere neden yağar ki Yanıldılar Sadece kızıl akşamlarda çıplaktı kral İmdat çığlıklarıydı hüznüm Anlamadılar Şiirlerim kadar anlaşılmazım şimdi Eyvallah..
Yasaksız ülkenin mutluları da mutsuz Soruyorlar, yağmur denizlere neden yağar ki Yanıldılar Sadece kızıl akşamlarda çıplaktı kral İmdat çığlıklarıydı hüznüm Anlamadılar Şiirlerim kadar anlaşılmazım şimdi Eyvallah..
evet dost zahiridir her görünen hakkikatler gizli saklı kutlarım derinliğini sevgilerimle...
Yasaksız ülkenin mutluları da mutsuz Soruyorlar, yağmur denizlere neden yağar ki Yanıldılar Sadece kızıl akşamlarda çıplaktı kral İmdat çığlıklarıydı hüznüm Anlamadılar Şiirlerim kadar anlaşılmazım şimdi Eyvallah..
Yasaksız ülkenin mutluları da mutsuz Soruyorlar, yağmur denizlere neden yağar ki Yanıldılar Sadece kızıl akşamlarda çıplaktı kral İmdat çığlılarıydı hüznüm Anlamadılar Şiirlerim kadar anlaşılmazım şimdi Eyvallah.. .....Siz öyle sanın..Bu şair ruhlar çözer mısralardaki gizi...Şairi tanımak için şiirlerini okuyun yeter.. Tebrikler.Slm ve dua ile..ESRA
Gönül dostu; sağlıcakla kalın...
Beğendim...
Kutlarım...
............................................ Saygı ve Selamlar..