(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMAYINCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMAYINCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"lâf ile peynir gemisi yürümüyor" sözün özü herşey mükemmel hesapta ülkemin insanları aç iken, dış ülke yardımlarına çağrı yapmıyorlar mı deli oluyorum ama elden ne gelir!
Görecek GÖZ gerekir...
Tebrikle Afet hanım çok güzel aktarılmış konu Sevgiyle kalın
Güzel bir konu ve taşlama, haklı bir serzeniş. Edebiyatımızda çok kullanılan bir ayak olmasına rağmen ustaca işlenince ne kadar hoş durduğu aşikâr. Eşitlik ve adalet olmayınca her şey boş. Din, iman, çağdaşlık, milliyet, Atatürk, özgürlük, cennet, ülkü hepsi lafta kalır. Olgular; içi dolu olursa anlam taşır, değer ifade eder. Yakınmakta haklısınız. ......... Şiir güzel. Sadece bir yere itirazım var. " Şükrettik yesek de yağsız yavan da ".... sondaki da estetiği bozmuş bence. Kafiye olayı malum da, şık durmamış gibi. Teşekkürler, selamlar Afet Hanım.
KALEMİNİZDEN ÇOK GÜZEL VE AKICI BİR ŞİİR OKUDUM… ŞİİR YAZAN YÜREĞİNİZE SAĞLIK… KALEMİNİZ DAİM, İLHAMINIZ BOL OLSUN… ŞİİR GÖNLÜNÜZDEN EKSİK OLMASIN… SELAM VE DUA… SAYGILARIMLA.
Bir şekilde köşeyi dönüp hasbahçelerinde yarattıkları yaşamlarının içinden söyledikleri her şey güzel memleket ala söylemlerine karşılık Sessiz çoğunluğun Şuan yaşadığı gerçeklerdi şiir
Tebrik ederim sevgili şairim Pek begendim şiiri Emeğine Yüreğine Sevdana sağlık Dostlukla....
ne kadar doğru söylemişssin sevgili şairem. Neyleyim ülkemin varlığı bolsa Çorbama katmaya yağ olmayınca Tüm dünyanın bize saygısı olsa Sandıkta mirasım dağ olmayınca.
Ablacım sana yakışır bir şiir hecenin ustasısın kutlarım seni ablam okurken içim acıdı inan. Olmayınca elden bir şey gelmez satırlarda çok güzel anlatılmış herşey tebrikler..
Yukarılara baktıkça mutsuz aşağılara baktıkça mutlu olur insan ben ülkeninde insanlarınında şu anki durumu iyiye gittiğini düşünüyorum birazda avare bir milletiz dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
benmi şiiri yanlış anladım yoksa...yoksa siz hükümetin propagandasınımı yapıyorsunuz....neresi iyiye gidiyor ülkemin ve insanlarının...veya siz bu ülkede yaşamıyormusunuz.......iyiye gidiyorMUŞ...........
Mükemmelin ötesinde nerdeyse tüm gerçekleri ve yaşananları bütün çıplaklığı ile harika bir ifade ve dizelerle bizlere sunmuşsunuz. Eğer bizlerde, burda verilmek istenen mesajları ve dersleri göremez ve almazsak , bir Psikologdan geçmemiz gerektiğine inanıyorum. Sizi , yüreğinizi ve beyninizi en içten sevgilerimle kutlar ve tebrik ederim. Taşlamanız da çok mükemmeldi. Muzaffer Tekbıyık kardeşimiz, güzel şiirler yazıyor ve çok güzl de ses tonuyla yorumluyor. Yalnız , böyle becerilerin dışında her insanın algılama ve değerlendirmeleri farklıdır ama bu kadar gerçekleri de görmemezlikten gelme akla mantığa sığacak şeyler olmasa gerek.
Anlam muhteşem. Fevkalede bir mana cümbüşü var.
Elbette anlayana...
Emeğinize ve yüreğinize sağlık hocam
Sevgiler..