bütün hissettiklerimi bir kadının gölgesinde intihara sürüklemeden önce;
tüm renkler beyazdı ve tüm sesler ince... alfabe kirli kalsın diye konuşmazdım, kaçırırdım gözlerimi kalbimden, müezzinler iltifat ederdi sabaha karşı, mutluydum ufak tefek cümlelerimle...
düşünsene bir kere Allahaşkına, insan kaç kez intihar ederken başarılı olabilir hayatta? gölgen o denli siyahtı ki kalp ritimlerim her seferinde yakamaz yapardı çaresizce,
bir kaderin elinden öpüp başıma koyar gibi, sarılmıştım gölgene, günlük güneşlik kadrajların damar içlerimdeydi her nefeste,
sonrasında mı? arsız bir kabusu ıssız bir geminin dümenine yapıştırıp rotanı, hatta rotamı kaybettim, tüm mürekkeplerim, beyaz kağıda, kalın siyah harflerle, sabır ve acı olarak müjdelendi...
daha sonra, bir bankanın müşteri potansiyeli gibi, iflas bayrağımın gölgesine, hem manav Ahmet, hemde fabrikatör Timur gizlendi... her şey kayboldu kısaca tıpkı şimdilerdeki sen gibi...
sanki İsrafil aldı eline düdüğünü senden sonra... ne kadar çok benziyorsun kıyamete değil mi?
biliyor musun, artık tüm renklerim siyah... tıpkı gölgen gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gölge şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gölge şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.