(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dost İle Akrabanın Hatırı Bumu? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dost İle Akrabanın Hatırı Bumu? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bombacı bombayı aldı eline, Patlatırım diye etti yemini, Yedek mermileri sardı beline, Çabucak meydana çıktı bombacı.
Bir sevda diyerek hayal görüyor, İdam kararıyla defter dürüyor, Kapanmış yaraya kezzap sürüyor, Yapmadan çeşmeyi yıktı bombacı.
Bilmem ki kimlerden aldı akılı? Büyüttü gözünde kumu çakılı, Silahı var ucu bomba takılı, İlk mermiyi bize sıktı bombacı.
Akraba demedi hısım demedi, Bir kalemde sildi usta Memedi, Zarar fayda nerden hiç göremedi, Başını belaya soktu bombacı.
Dereye başıboş akan sulara, Yüz varken gözünü dikti dılara, Bombalı mayınlı karayollara... Çıkıp dizüstüne çöktü bombacı.
Deli diyerekten teste gönderdi, Sevdalı şair ya lafı dönderdi, Gün görmüş geçirmiş böyük önderdi, Bombanın pimini çekti bombacı...
Ustaoğlu; bunun garezi neden? İkinizin aynı değil mi deden? Olmamız lazımken tek yumruk beden... Vidayı somunu söktü bombacı.. .......................Dayımın oğluna ithafen......
Suçlu olup üste çıkar mı dayım?
Laf söyleme benim dayılarıma...
Sebili çeşmeyi yıkar mı dayım...?