Terketmek istiyorum seni İstanbul, terketmek istiyorum seni, seni kendim gibi öksüz koymak istiyorum. Seni seninle başbaşa bırakmak istiyorum. Terketmek istiyorum seni İstanbul. Sen herşeyinle sana kalmalısın sen yalnız senin olmalısın diyorum İstanbul, terketmek istiyorum seni İstanbul. Gözlerim ufuklarına dalsın istemiyorum artık, gemici fenerlerin gibi her gece yalnızlıga gözaçmak istemiyorum, yalnızlıgı selamlamak istemiyorum, dogan her günün sabahında dolup dolupta aglamak istemiyorum artık yalansevdaların yüzünden, Terketmek istiyorum seni İstanbul. Seni sende bırakıp gitmek istiyorum bir gece ansızın İstanbul, sabah olup uyandıgında bilki artık bensiz yaşayacaksın ögren İstanbul, terketmek istiyorum seni İstanbul. Bagışla beni dogdugum şehrim bagışla beni, hiç birbirimizin olamadık oldugumuz yerlerden habersiz, hoşçakal İstanbul hoşçakal bir sabah uyandıgında aglama yalnızlıgına yoklugumda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBULU TERKETMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBULU TERKETMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.