(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Önceden Sonraya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Önceden Sonraya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıradışı bir bakış değil bakışlarım,aşk izleri çizilmiş gölgesinde harabe bir ben, Yürek yazdıkca aşkı,anlamamakta sen inat etsede yüreğin kapımda köle bunu bilesin, Kalbin sığındıklarında sadece misafir, sen benimsin....
Geceye düşen şiirdi..MÜKEMMELDİ...Şairem narin nadide...
Onca coşkulu sevmenin ızdırabı kalpte hissedilmesine rağmen hala ümitler taze...Ne kadar engin ve hoşgörü var...sevmek bu mu acaba...Koşulsuz...korkusuz...beklentisiz sevmek...sevebilmek...Yüreğiniz çok yüce...kalbiniz hoşgörü timsali...tebriklerimle...Entellektüel.
sende ağlamayı bırak gökyüzü , şimdi tebessüm sırası. .....
Muhteşem dizelerdi adaşım.. Ama sende bir değişiklik var.. Islanmaktan korkmazdın.. Ufukta yeni bir aşk var.. Tebessüm ettiren.. Kutluyorum seviniyorum.. Sevgilerimle..
evet tatlı şirinem şimdi tebessüm sırası unutma gecenin ardından yağmur dinecek usulca bulutlar terkedecek gökyüzünü ve güneş doğacak umutla çok çok güzel ve özeldi sevgimle biriciğim