(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLK BABAMI ARARDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLK BABAMI ARARDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce Allah babanıza ve benim bamama gani gani rahmet eylesin. Sizin şiiriniz size olduğu kadar bana da hitap ediyor. Seçkin şiir sayfama alıyorum izninizle Saygı ve selamlar efendim.
Yüreğinize sağlık Adnan Bey , bayramla ilgili duygularınzın kalemle buluşması çok hüzünlüydü, Allah'tan rahmet diliyorum bütün ölmüşlerimize, geride kalanlara sağlık ve selamet.., gönülden tebriklerim üstadım..
*Mübarek Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu, mutluluk ve neşe dolu daha nice bayramlar dilerim...*
Sevgi saygı selamlarım her daim binlerce dost gönlüne
Rahmet ve minnetle yâd ediyoruz artık giden yakınlarımızı... Özlem dolu yürekle her an anıyor, arıyoruz... Yapacak bir şey yok elbette.. Efendim, babanıza rahmet, gönlünüze ferahlık diliyor ve bayramınızı da bu arada kutluyorum.. Saygıyla!
Sizin şiiriniz size olduğu kadar bana da hitap ediyor.
Seçkin şiir sayfama alıyorum izninizle Saygı ve selamlar efendim.