(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NESİNE SEVİNECEĞİM BAYRAMIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NESİNE SEVİNECEĞİM BAYRAMIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet haklısın hocam bir zaman el öpen iken şimdi eli öpülen olduk.Galiba şimdi de bizim çocuklar seviniyor. Bayram onların adına olsun. Ve yine de sizin byramınız en güzel bayram olsun.Saygılarımla.
Özledim çocukluğumun o muhteşem bayramlarımı. Anneannemin bayram sofrasını guzine sobada pişen kuru fasulyesini. Büyük damak gelmeden açılmayan baklava tepsisinin etrafında dönmemizi. Özledim Dedemin ve babamı bayram namazından dönüşünü beklemeyi.
...Tebrikler iyi bayramlar...
nazlıgül tarafından 11/15/2010 8:16:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
cok guzel siir gonuldasim bende cocukluguma geri dondum ve o zamanlari aynen dediin gibi hatirladim.buyukler nigmetlerimizdi gittiler ama simdi yavas yavas bizler buyuk olmaya basliyorus ama o buyuklerin yerini tuta bilirmiyis acaba? buyuk olmak cok zor bir gorev bence.bayraminiz kutlu olsun.
elinize yüreğinize sağlık sağlık güzel bir bayranm şiiri okudum sayfanızda kaleminiz daim olsun hayırlı bayramlarınız olsun inş. selam ve dua ile kalın saygılarımla....
"bayram gelmiş neyime kan damlar yüreğime" o bayramlar ki hüzün gizli sevinçler... kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri... sevgim saygımla hep... mutlu bayramlar...
Sevgili ustam, şiirinizi geçmişe dalarak okudum. Güzel bir şiir. Şiiri okurken, "her ne kadar büyüklerin özlemini hüzünle yad etsek, duysak bile hepimizin sonunda başımıza gelecek olan hayatın gerçeğini de göz önünde bulundurarak bayramları geride kalanlarla kutlamayı sürdürmeliyiz" diye düşündüm.
Bayram onların adına olsun. Ve yine de sizin byramınız en güzel bayram olsun.Saygılarımla.