seni atlıkarınca sırtında unutmuşlar çocuğum yelerinde leblebi tozu, adımların bozkırda ağır hava çıkıp gelmişsin büyümek fethine, kuşlar gibi cıvıldayarak.
prensesin eteğinden dökülmüş ders notların; gondolun oturmuş gökkaraya, kelebek bulutu içinde maviye benzemişsin çocuğum, sevincin kırılan ceviz sesi.
ay demini almış kapında, ışığı yakılmamış kurşun rengi çıkarsan dünya, çıkarsan aşk çıkma çocuğum savaş tanrının süt kesmiş memesi
barışölüm hilesidir insanın yoktur onun gönyesi, babanın karatreni çocuğum, saçını tarayan hissi annenin dön buraya yavaş yavaş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ayak izinde; koşmak sesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ayak izinde; koşmak sesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni atlıkarınca sırtında unutmuşlar çocuğum ... Nerelerde unutmadıkki çocukları... Köprü altlarında Yurtlarda Sokaklarda ve en kötüsü evde ama çocuğunun olduğunun farkında bile olmayan bazıları. Ah çocukları keşke sadece atlı karıncalarda unutsaydık. Hiç olmazsa dönerlerdi oyunlardan sonra. Tebrikler.
...
Nerelerde unutmadıkki çocukları...
Köprü altlarında
Yurtlarda
Sokaklarda ve en kötüsü evde ama çocuğunun olduğunun farkında bile olmayan bazıları.
Ah çocukları keşke sadece atlı karıncalarda unutsaydık.
Hiç olmazsa dönerlerdi oyunlardan sonra.
Tebrikler.
saygı ile.