(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜLLER YASTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜLLER YASTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atamı o ilkelerinden kopmayacağım insanı anmak kadar anlamakta gerekli olduğunu düşünüyorum . Güzel şiirinizle o kötü gün geçse de bugün tekrar anma fırsatı buldum abicim . Onu göremesemde ilkelerine olan özlemini her zaman hissediyorum . Özlemime ortak olduğun için bu şiirinle teşekkür ederim abicim .Tebrikler sevgiler ve saygılar . .
o güzel yoruımuna çok teşekkür ederim Mert Yıldız. BU YIL YAZDAIM VEŞİİRİ BU 10 HASIM TÖRENİNİ OKULUM HAZIRLADI KENDİ SESİMDEN SESELİ OLARAK İLÇEDE PROTOKELE OKUDUM... ÇOK BEĞENİ ALI. yorımuna çok teşekkür edrim saygılar, sevgiler saygılar... öteki şiirlerimde bak yaa..
Yüreklerimizle ve beyinlerimizle her daim Ata'nın izinden giderek ulusal birlik ve beraberliğimizi perçinlemek azmindeyiz. Nefis çalışmanız ve anlamlı paylaşımınız ortak duygu ve düşüncelerin ortak paydasını oluşturmaktadır. Yürekten tebrik, teşekkür ve selam ederim, dost kalem.
Bugün 10 Kasım, Yürekler hasta, gönüller yasta, Bir yolculuk var her tarafta, Yolculuk Ankara’ya, Anıtkabir’e.
Gönlünüze sağlık Cemalettin hocam, milli duyguların ve Atatürk sevgisinin yürekten taştığını anlatan şiiriniz çok anlamlı, çok güzeldi, yürekten kutlarım.. Anıtkabir'i ziyaretlerimiz devam edecek biz Cumhuriyet sevdalıları yaşadıkça.. Ordaki ruh bizi birleştiren en güzel duygu, en güzel unsur.. Atatürk her yürekte ayrı çarpar, kimi ürker, kimi sever, kimi ise ben Atatürk'üm der. Atatürk'ler var oldukça Türkiye ilelebet payidar olacaktır.. Zeval veren zavallılar da mutlaka şühedanın ölmeyen ruhuyla yargılanacaktır. İlahi adaletin gücüyle korunan sınırlarımız ebediyen aynı çizgide kalacaktır.. Bu inançla yaşayan her birey Türkiye'yi sonsuzluğa taşıyacaktır.. Cumhuriyet, demokrosi bu ülkenin şanındandır, onurudur, bu onuru korumak ve de taşımak ancak Atatürk'ün manevi neslinden bu günlere gelen nesillerin en kutsal misyonudur. Ne mutlu ki; bu ülkede varım, bu ülke topraklarında doğdum, doydum, büyüdüm, ölümüne burdayım, nankörlük edene yumruğum ağır gelir diyebilen nesillere... Binlerce şükürler olsun bizi bu ülkede var eden Yüce Yaradana.. Sağlıcakla kalınız üstadım, sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde..
Selamlar sevgiler saygılarım her daim gani şair gönlünüze
* * * Çok teşekkür ederim değerli üstadım, sağ olunuz milli duygularda hem fikir olmak en büyük güç, en büyük gururdur bizlere, var olunuz değerli insan...
DEĞERLİ YORUMUNA CANI GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM ALLAHA ŞÜKÜR ECDEDIMIZN DUYGU VE DÜŞÜNCELERİ AYENEN BİZLERDE MEVCUTTUR DEĞERLERİMİZLE KİMSEYİ OYNATTIRMAYIZ VE AYNEN KAORUYACAĞIZ BU GÜÇ BİZLERDE MEVCUTTUR DÜNYA DUYSUN... SAYGILAR, SEVGİLER, SELAMLAR...
Değerli kardeşim bir kaç gündür bulunduğum bölgede nette sıkıntı vardı siteye uğrayamadım. Şiirini bugün okuma fırsatı buldum tebrik ederim çok güzel bir şiir yazmışsın. '' bu gün daha çok ihtiyaç. var '' Ülkenin şavaşlardan çıktığı o yoksulluk zamanların da nice yollar fabrikalar kurulmuş o önder kadronun eserleri şiimdi Atatürkçülük adına peşkeş çekilen birer ulufe oloyor. Millette ne yazık ki sadece izliyor kimseden ses çıkmıyor yada ses çıkaran hemen susturuluyor. Saygı ve selamlar.
Benim fani vucudum etten ve kemiktendir o bir gün toprak olacak benim devrimlerimi ve fikirlerimi yaşatın o zaman bende aranızda yaşarım demişti Atatürkümüz onun bu vasiyetini yaşatabiliyormuyuz acaba işte mesele burada şairi ve şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Nice ''ON KASIM,,lar gelip geçecek ve ebediyen anılacak asırlar nelsiller boyu Ata'mız. Ruhu şad olsun! Sizin de gönlünüz hep varolsun efendim.. Teşekkürlerim ve takdirlerimle!.....
keşke Ankarada olsaydım da görüşseydik hocam..Anıtkabirle ilgili ilginç araştırmalarım var onu da sizinle paylaşırdım..5 kasım 22 kasım tarihleri rasında hem dinlenmek hemde kafa dinlemek için izmirdeyim..izmirden kucak dolusu selamlar.. Anıtkabirle ilgili küçük bilgiler.. Atatürk 1923 yılında cumhurbaşkanı olmuştur..1923-1881= 42 yaşında 19+23 = 42 eder, Anıtkabir tören alanından Atatürkün lahtine çıkan merdivenleri saysaydınız 42 basamak olduğunu görecektiniz..Atatürkün lahtinin yek pare mermer ve 42 ton ağırlığında olduğunu belki okumuştursunuz..buna benzer ilginç araştırma..nasip olurda ben Ankara da iken gelirseniz yine gezdiririm..saygılarımla izmirden kucak dolusu selamlar
Bugün 10 Kasım, Yürekler hasta, gönüller yasta, Bir yolculuk var her tarafta, Yolculuk Ankara’ya, Anıtkabir’e.
Üstadım tebrikler Atatürk'e ve silah arkadaşlarına bu Vatan için kanını döküp Hakkın rahmetine kavuşan gazilerimize Allahtan rahmet diliyorum Mekanları cennet olsun her Türkün kalbi Anıt kabirde atar canı gönülden kutlarım selamlar sayğılar
Bugün 10 Kasım, Yürekler hasta, gönüller yasta, Bir yolculuk var her tarafta, Yolculuk Ankara’ya, Anıtkabir’e.... ......Gidemesekte yüreğimiz orda atacak yarın onunla olacağız.Muhteşemdi.Kutlarım,saygılarımla
Yürekler hasta, gönüller yasta,
Bir yolculuk var her tarafta,
Yolculuk Ankara’ya, Anıtkabir’e.
Bugün 10 Kasım,
Millet Ata’sını cephelerde sevmişti,
Biz yolculukta beraberiz demişti,
Yolculuk Ankara’ya, Anıtkabir’e.
Bugün 10 Kasım,
Yüreklerin yandığı gün,
Atamızın hakka yürüdüğü gün,
Yolculuk Ankara’ya, Anıtkabir’e.
Bugün 10 Kasım,
Hüzünler sıradağ olmuş,
Bir ulus ki, bütünüyle yasa boğulmuş,
Yolculuk Ankara’ya, Anıtkabir’e.
Bugün 10 Kasım,
İlkeleri var başımıza taç,
Bugün O’na yürümek bir ihtiyaç,
Yolculuk Ankara’ya, Anıtkabir’e.
Bugün 10 Kasım,
Ata, ebediyete yumdu gözünü,
Milletine bıraktı bitmez közünü,
Yolculuk Ankara’ya, Anıtkabir’e.
Bugün 10 Kasım,
Yürekler hasta, gönüller yasta,
Bir yolculuk var her tarafta,
Yolculuk Ankara’ya, Anıtkabir’e.
Ata'ya ve on kasım için çok güzel bir şiir
Kutlarım efendim, saygı hürmetlerimle.....