(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın ve değerli üstadım yine haz alarak ve haz duyarak okudum o güzel şiirini bütün şiirlerini de okumaya gayret edeceğim yazan kalemin daim yürek sesinizde hiç dinmesin saygılarımla.zeki tunç.
Süreyya ŞİŞMANLAR *********************** ooooooooooooooooooooooooooofffffffffffff ki offfffffffffff....... işte tahlil ve işte hayata hakimiyetin şiirleşmesi... Güzel gönlünüze tebriklerimi sunuyorum arkadaşım..Başarılarınız daim olsun. M.EROL (TAM PUAN)
Kısa öz ama çok anlamlı dizelerdi.Dilerim gönüllere cemre bir düşer pir düşer ve mutluluk rüzgarları kışı hiç yaşatmaz. Güzel dizelerdi kutladım.Selam ve sevgilerle..
biz hariç her şey şaşırmadan yerli yerinde bizde ne zaman tanımak kalmış nede mekan derin bir şiir kutlarım güzel gönlünüzü selamlar sevgiler daima var olunuz...........
Merhaba canım çok haklısın ama ne yapalımki yapacak bir şeyimiz yok üşüye üşüye yaşarız donarız solarız birde bakmışız yolun sonu. Senin gönlülde güller açsın kışına güneş doğsun. Sevgiler Selamlar ...
Sevgili dost istersen cemre erken düşer yüreklere ama istemezsen çok üşüteceksin Umarım cemre erken düşer Yürek ateşin cemrenin düşmeden önceki soğukları ısıtır Çok kısa ama düşünene çok şey ifade den şiiriniyürekten kutladım Selamlar saygılar
Bizim yaptığımız her işte aşk vardır... Eyüb'ün yaralarıyla görüüz güzellikleri.... Aşık olmaktan ziyade aşk olabilmek için cemre gerekir yüreklere... Yoksa aşkın yapılan hiçbir şeyin değeri kalmıyor... Edebiyatımızda yıllarca bunu söylemiştir hyin başı aşktır diye... Lakin yalnızlığın ızdırabı zordur... Limanı olmayan bir gemi misali savrulur durur insan....
Güzel şiiri ve yazan kalemi can-ı gönlden kutlarım...
saygılar sunuyorum.