Sevgi insanı, ekmeksiz, susuz, hatta havasız yaşar ama, sevgisizliğe dayanamaz. Onun ekmeği, suyu, havası sevgidir.. Sevginin farklı farklı yollara sapan dönüm noktasına aldanmadan, seni sevmek seni sevmektir sevgilim. Kimi zamansiyahbeyaz,kimi zaman renkli, kimi zaman sıcak kimi zaman soğuk... Ama biliyorum derinlerdeki gizli saklı köşeyi. O köşede sen varsın sevgilim,derinlerimde sen varsın. Günün birinde gecenin gündüzü diri diri gömdüğü bir akşam üzeri buldum ben seni... Öyle bir buldum ki,hiç kaybetmemek üzere... Henüz ellerinin ellerime değmediği masum bir sevgiydi benimkisi... Ruhunun ruhumu kucakladığı geçen her günün ateşine kömür attığı bir sevgi benimkisi... Uzun bir zamandır Tanrıma ettiğim duaların karşılığı bu sevgi. Bu sevgi sensin, bedenimi dirilten bu ılık rüzgar sensin, sabahımı getiren güneşimde sensin, geceyi aydınlatan ayımda... Aldığım nefestede sen varsın,attığım adımda da... Yaşadığım her anda içimde var olan sensin...çünkü,Seni seviyorum sevgili... Sadece elimden tut,tek kelime etmeden sevgili,hiç bırakma. Yürüyelim birlikte arka sokaklarında bu şehrin Kaldırım taşlarını sayalım birer birer istersen İstersen sokak lambalarının etrafında dönelim Ya da oturalım bir deniz kenarında İste çiçekler çalalım bahçelerden,Ne dilersen dile benden Yeter ki elimden tut sevgili,hiç bırakma. Bırak seni hissedeyim doyasıya sessizlikte Bırak biriktireyim nefesini sensizliklerim için Sadece bir an dur ve elimden tut tek kelime etmeden,hiç bırakma. İstersen kumdan kaleler yapalım yıkılması olası İstersen gökyüzüne masallar yazalım gözlerimizle Zaman durmasa da olur Tek bir saniye sen dur,Ve Sadece elimden tut,tek kelime etmeden sevgili,hiç bırakma. Sessizliği paylaşabilir misin benimle? sus ki sonsuzluğu Sus ki yalnızlığı ,Sus ki sonsuz yalnızlığı paylaşalım seninle…. Sadece elimden tut,tek kelime etmeden, hiç bırakma… Yürekte gerçek sevgi gerçekten varsa, herşey sevgidir. Görünüşe, etkisi, hissi ne olursa olsun herşey sevgi olur sevgili... Yaşadığım her anda içimde var olan sensin...çünkü,ben Seni seviyorum sevgili...! öykü gülen..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevgiliye sözler !!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevgiliye sözler !!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhunun ruhumu kucakladığı geçen her günün ateşine kömür attığı bir sevgi benimkisi.....sevgi savascısı ne de güzel ifade edıyosun
Sadece bir an dur ve elimden tut tek kelime etmeden,hiç bırakma.....bunu anı cok hayal ettım .ettiğim kadarda hayal kıırklığı yasadım.seviyorsYaşadığım her anda içimde var olan sensin...çünkü,ben Seni seviyorum sevgili...!
an hiçbir beklentı olmamsı lazım.birsey bekledıkçe üzzlüyosun.....çok sanslı adammış,,:)