Aşk,birlikteysen güzel aşk... Aşk,o masum sevginin temeli Bundan daha görkemli daha gösterişli ne varki, Titreyen iki bedende tek yürek Soğuktan üşüyen ellerimiz Ama sımsıcak yürekler Sımsıkı bir duygu o sevgi, sevgi... Ama Aşk tek ise bir ızdırap... Aşık olmadan önce bir düşün, Evinin seni içine sığdıramayacak kadar dar olduğunu fark edeceksin... Sokağa fırlayacaksın... Sokaklar da dar gelecek... Tıpkı vücudunun yüreğine dar geldiği gibi... Ne denizin mavisi açacak içini ne pırıl pırıl gökyüzü... Kendini taşıyamayacak kadar çok büyüyecek bir yandan da kaybolacak kadar küçüleceksin aşkından.. Birileri sana bir şeyler anlatacak durmadan... "Önemli olan sağlık." "Yasamak güzel." "Bos ver her sey unutulur." Sen hiçbirini duymayacaksın... Göz yaşlarından etrafı göremez hale geleceksin... Ondan ölmesini isteyecek kadar nefret edecek az sonra kollarında ölmek isteyecek kadar çok seveceksin... Hep ondan bahsetmek isteyeceksin... "Ölüme çare bulundu" ya da "Yarin kıyamet kopacakmış" deseler başını kaldırıp Ne dedin?" diye sormayacaksın... Yalnız kalmak isteyeceksin... Hem de kalabalıkların arasında kaybolmak... Ikisi de yetmeyecek... Geçmişi düşüneceksin... Neredeyse dakika dakika... Ama kötüleri atlayarak... Onunla paylaştığın şeyleri düşüneceksin... Bulunduğu yerlere gitmek isteyeceksin... Bu sana hiç iyi gelmeyecek... Ama bile bile yapacaksın... Biri sana içindeki acıyı söküp atabileceğini söylesek açacaksın... Aslında kurtulmak istediğin halde o acıyı yasamak için direneceksin... Hayatinin geri kalanını onu düşünerek geçirmek isteyeceksin.... Aksini iddia edenlerden nefret edeceksin... Herkesi ona benzetip... Kimseyi ONUN YERİNE Koyamayacaksın... Hiçbir şey oyalamayacak seni... İlaçlara sığınacaksın... Birkaç saat kafanı bulandıran ama asla onu unutturmayan. Sadece bir müddet buzlu camin arkasından seyrettiren... Bütün şarkı sözlerilar sizin için yazılmış gibi gelecek... Boğazın düğümlenecek dinleyemeyeceksin... Uyumak zor uyanmak kolay olacak... Sabahı iple çekeceksin... Bazen de "Hiç güneş doğmasa" diyeceksin... Ne geceler rahatlatacak seni ne gündüzler... Ölmeyi isteyip ölemeyeceksin... Belki çivi çiviyi söker diye can havliyle önüne çıkana sarılmak isteyeceksin Ama Nafile... Düşüncesi bile tahammül edilmez gelecek... Rüyalar göreceksin gerçek olmasını istediğin... Her sıçrayarak uyandığında onun adini söylediğini fark edeceksin... Telefonun çalmasını bekleyeceksin... Aramayacağını bile bile... Her çaldığında yüreğin ağzına gelecek... Ağlamaklı konuşacaksın arayanlarla... Yüreğin burkulacak... Canin yanacak... Hayata dair hiçbir sey yapmak gelmeyecek içinden... Onun sesini bir kez daha duymak için yanıp tutuşacaksın... Defalarca aradığı günlerin kıymetini bilmediğin için nefret edeceksin... Yasadığın şehri terk etmek isteyeceksin... Onunla hiçbir aninin olmadığı bir yerlere gidip yerleşmek... Ama bir umut... Onunla bir gün bir yerde karsılaşma umudu... Bu umut seni gitmekten alıkoyacak... Gel gitler içinde yasayacaksın... Buna yasamak denirse... Razı misin bütün bunlara...? Hazır mısın sonunda ölüp ölüp dirilmeye...? O halde Aşık olabilirsin ...ama, AŞK, BİRLİKTEYSEN GÜZEL AŞK... Öykü gülen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk birlikteysen güzel aşk!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk birlikteysen güzel aşk!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşın ömrü bilimsel bır gercek olarak en fazla yedı yılmış.hersey unutuluyor bu hatta.ama kötülük asla unutulmuyor.askın bıle unutulduğu bır hayata ne kadar değerli olabılırkı