Aşk sevginin sıcağında Aşk sevenin sevgi dolu kucağında Bir şiir yazmak sana.. Sana harf harf işlenmiş bir şiir yazmak istiyorum, Seni anlatan bir şiir Kelime kelime sen kokan.. Cümle cümle seni hatırlatan bir şiir... Orhan Veli gibi "ANLATAMIYORUM" demiyeceğim Kelimelerin kifayetsiz kalmadığı.. Ya da Ahmet Arif gibi “Seni anlatabilmek seni” diye zorlanmayacağım İçimden gelenleri kağıda döktüğüm İlham yağmurunda ıslandığım bir şiir yazmak.. Yılmaz Erdoğan’ın dediği gibi “Bir şiir istersin içinde benzetmeler olan Kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar Güzel bir şey yok” diye yakınmayacağım Heybemde seni tanımlayan kelimeler olan Okuyanların hayallerinde canlanacağın bir şiir yazmak.. Bir şiiri yazmak sana.. Gözlerin kadar güzel Sözlerin kadar akılda kazınan Özlemin kadar yakıcı bir şiir.. AŞK gibi ,Üç harfin birleşmesiyle Dünyanın en güzel kelimesi çıkıyorsa eğer Neden olmasın diyorum Seni anlatan bir şiir neden olmasın. Öyle bir şiir yazayım ki sana Sen gibi gül koksun Ama solmasın… Damla damla aksın yüreğine Fakat dolmasın Okuduğunda silinsin Yürek pasın Bütün dünya dillerine çevrilen Okuyanların beni anladığı Gözyaşlarının kağıda damladığı Yakıcı bir şiir yazmak Ve bir çırpınışta okunan Akıcı bir şiir.. Sevgili… Seni sevdim sevgilerin en güzelini vermek için. Seni düşündüm gecelerce En güzel düşlerimde yaşattım seni. Ne varsa sana adadım elimdekileri sana adadım yüreğimin her zerresini. Yanlızca sen sev istedim sen sar istedim yüreğimin her köşesini. Seni gördüm nereye baktıysam gözlerime işledim gözlerini. Ve yalandan uzak En temiz sevdayla Yarınlarımda bir sana yer verdim. Bir tek seni yazdım kaderim diye Bir tek seni istedim herşeyden çok. Sen yoksan anlamsız dünya anlamsız yaşamak. Sensizliği ölümden bin beter bildim. Gülüyorsam mutluysam bunca çileye inat Bilirim ki bu senin eserin. Bir tek senin kollarındayken Yaşamayı seviyorsam senin kollarındayken acıları siliyorsam Her ne kadar kabul etmesende Ben seni daha çok seviyorsam Biliyorum ki bu senin eserin...... Ve hiç bir zaman anlatamam seni sevmenin tadını. Ve doymaz yüreğim Doymaz ellerim bedenim seni sevmeye.. Bunca sene sonra seviyorsam kendimi sen sevdiğin içindir beni. Ve seviyorsam seni Bana sevmeyi öğrettiğin içindir. Sevebildiğim tek insan sen olduğun içindir. Biliyorum ki; Ne zaman dolsa gözlerim bir an acıyla Sen sileceksin gözyaşlarımı. Ne zaman sarılacak bir beden arasam sen saracaksın beni. Ve senin sıcaklığında tanıyacağım şefkati. Seninle gülecek seninle ağlayacağım. Benim bildiğim tek gerçek Sen olacaksın hep. Ve ben En güzel şiirlerimi sana saklayacağım En güzel düşlerimi sana.. Sen yeter ki Yarınlarda bugünkü gibi sev beni. Senin sarhoşluğundan hiç ayılmasın yüreğim. Ve ecele kadar Ellerine tutunmak ve hiç kopmamak her an canında olmak... Benimle kal yanlız benimle. Seviyorum seni ve bir ömür yaşatacağım Yüreğimde SEVGİNİ......... öykü gülen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimde sen varsın !!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimde sen varsın !!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve ben En güzel şiirlerimi sana saklayacağım En güzel düşlerimi sana.. Sen yeter ki Yarınlarda bugünkü gibi sev beni.
En güzel sevgiler bizimdir hep; "seni benim gibi seven bulunmaz..."sevdiğimiz de bizi yeterince sevememektedir...arzu ve hayellerin sınırı yoktur zira...yarınlar hep soru işareti saklar...Sanırım haklısınz...tebrikler.Entellektüel.
sana sevmesini öğretebilen insan öür boyu sana nefes olacak olandır...