Aşkına sana aşık olana sahip çık ve onu kaybetme "Seni Seviyorum" Demek İçin sen de sakın Geç Kalma , Ağla! Ben de ağlarım, gözyaşlarım özlemine az kalır, buralarda nem var! Nem varsa Sende kalır daha çağırırken beni. Susar içimdeki notalar... Sevmek suya yazı yazmaya benzer, ve Sevmek,Geceyi göndüze çeviren güneşe benzer Benim kalbime girmek Denizleri yüzerek geçmeye benzer, Seni,Suya yazamadım ama Kalbime yazdım Şimdi güneşin doğuşunu bekliyorum Deniz kumsala nasıl sarılmışsa Bende Sana sarılmak istiyorum Sen denizim olsan Ben Kumsalın Aşk senin, günahın benim olsun Seni sevmek haramsa eğer Güneşim ol Yak erit yoket beni, Ben yine de Bir ömür boyu severim seni..Sen de, Sevgiyi göstereceksin, söylemek yetmez. Sevgiye dokunacaksın , düşünmek yetmez. Sevgi gözbebeklerinde olacak , gönlünde yetmez. Seveceksin , seveceksin! Hem de öyle çok seveceksin ki... Akıp giden zamana göz kırpan, birbirine uzanamayan parlak yıldızlar dan bile daha güçlü olacak sevgin... Sevgin ışık tutmazsa Ben yolumu bulamam ki...! öykü Gülen Güven ..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK VE DUYGULAR SEVGİ'NİN IŞIĞIDIR ..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK VE DUYGULAR SEVGİ'NİN IŞIĞIDIR ..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.