(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bazen Susmak İstersin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bazen Susmak İstersin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğine sağlık meselcii öyle kaybolmak varmıdır acaba gitmek bazen sessizce kimse duymadan gittiğin yerde ses çıkarmadan sessizliğe gömülerek içinden sessiz çığlıklar atmak çok güzeldiii sevgilerimle...
konuşmanın kifayetsizliği hepimizi bazen bu duruma getiriyor.. susmak istiyoruz(suskunluğumuz bile daha büyük çalkantılara sebebiyet veriyor) saklanmak istiyoruz (çaresiz kendimize saklanıyoruz, başka kime güvenebilir ki insan )
Nedir bu sıkıntı kasvet .Hayrola Meselci ? ............... bazen susmak istersin hiçbir mecliste bulunmamayı herhangi bir şehirde iz bırakmamayı herkesten saklanmayı istersin ................ Hadi dağıt efkarını ,okudukça sana uyup bende efkarlanacağım.Durup dururken... Tebrikler,sevgiler...
gitmek bazen sessizce kimse duymadan
gittiğin yerde ses çıkarmadan sessizliğe gömülerek
içinden sessiz çığlıklar atmak
çok güzeldiii
sevgilerimle...