Dilime bir fatiha gibiydi yakama bulaşan ardıma düşen tenha sokak aralarında kırılmışlığım, t(a)n kokarken ak düşer ömrümün kıyılarına
Patiska kokan, geçmiş göğsünden vurulmuştu eter k(o)kulu sabahların koynunda
Hatırıma d(e)ğmiyor artık unuttum, bildiğimi yaslanmadan ardıma ne zaman bir çocuk görsem bulutlar geçiyo bakışlarımdan ve düşüyor bir bir tutamadıklarım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hatırıma değmiyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hatırıma değmiyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hatırıma d(e)ğmiyor artık unuttum, bildiğimi yaslanmadan ardıma ne zaman bir çocuk görsem bulutlar geçiyo bakışlarımdan ve düşüyor bir bir tutamadıklarım...
Hatırıma d(e)ğmiyor artık unuttum, bildiğimi yaslanmadan ardıma ne zaman bir çocuk görsem bulutlar geçiyo bakışlarımdan ve düşüyor bir bir tutamadıklarım...
Çok güzel dizelerin kutluyorum sevgi ve saygılarımla.
Güzel teşbihlerle süslenmiş ve de betimleme çok güzel aksettirilmiş. Bulut yağmuru çağrıştırdığına göre tutulamayanlar da gözyaşlarıdır. Yüreğiniz dert görmesin. Tebrik ve saygılarımla.
Necat USLU tarafından 10/24/2010 9:54:34 PM zamanında düzenlenmiştir.