(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İmlası Yitik Nida şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İmlası Yitik Nida şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hıçkırığım akıyor göğün duvarlarından güneşin sarı saçları hüznümü t/arıyor
Bu kadar olumlu eleştiri alan bir şiiri neredeyse okuyamayacaktım..Bereket favori listemden izleyerek ulaştım..Piyango vurmuş gibi mutlu oldum...Hayel aleminde gibiyim...Dizeler tılsımlı...Okudukça insan alabora oluyor...Ey sevda sen nelere kadirsin...Yazan içini dökmüş kurtarmış...Okuyanların işi daha da zor...Bu nadide şiiri armağan eden kalemi kutluyorum...Entellektüel.
kasım ayazı dokunuyor benliğimin dar odalarına yarı kırık duygular çalakalem ellerimde ************************ Dedim ya ustaların şiirlerine yorum yazmak ne haddimize. İçten saygılarımı sunuyorum....
Kızıl bir gökyüzü gibisin güneşi el sallayıp bulutlara teslim etmişsin bulutların ömrü tükenince tekrar gelecek güneş ve okşayacak saçlarından üzerinde giydiklerin değişecek bir gökyüzü gibisin şiir gökkuşağına bağlı
şiirin finalinde susakalan her "şey" ve her adem gibi sussun ilhamın seni kendi aleminde yoran bir işveren gibi geri çekilsin artık göğünün duvarlarında hüznünü tarayan güneşi bırak ta girsin koynuna umudunun
ve sen gittiğin gibi geri gel şairlerin gözlerine... tebrik ve selam ablacım...
ahh şiir ne çok bana tanıdık sesin...imlası bozuktur benim ezgilerimin...söyleyecek olsam ihtilâl başlatır hüzün...içimde tutacak olsam isyana yatar yüzüm...
serbest şiirde bulunması gereken bir çok özelliği bünyesine barındırmayı ustalıkla başarmış şiir.dil olabildiğine akıcı ve şiir akıcı,kullanılan imgeler şiirde alüminyum levha gibi durmuyor ve olabildiğine yerinde sağlam kullanılmış.sadece bir kaç yerde bağlantı yetersizliği hissettim-ki bu bana göre öyle- onun haricinde şiir kendini beğeniyle okutmayı başardı...
güzel kaleminizi tebrik ediyorum, yolunuz açık ve ışık her daim yanınızda olsun...
çekil yolumdan aşk_ı muamma ruhumun son limanı ışığının doğurduğu imlası yitik nida ! ... Işıktan doğan nidanın imlası yitikse, elbette aşk muammadır o zaman. Galiba son limandan da kalkmış gemiler. Şiir ve nida sessizlikle sona eriyor. Tebriklerimle.
Şiirin tam da ortalarına düşmüş bu muammayı çözen öbek..
"kasım ayazı dokunuyor benliğimin dar odalarına yarı kırık duygular çalakalem ellerimde"
Kasım ayazı.. Ömrün üçüncü dilimi,GÜZ mevsimi ve bu mevsimin insana yüklediği hüzün !.. Ve hüznün şiiri..Zamanına uygun bir tema ..İşlenişi de bir o kadar ustaca olunca şiir etkiliyor okuyucuyu ve şiir de amacına ulaşıyor bu şiirde olduğu gibi..Ne Güzeldi.. Kutluyorum sizi Şair..Ve şiirinizi. Saygılarımla..
kısa inzivalar kurar ruhumuzun duvarına asılı, koca bir saat gibi duran, aşkın sarkacında duygusal salınımların zembereğini... başka ne diyebilirimki...
Sevgili Altan, önceki şiirlere oranla şiiriniz farklı. Bu hemen zaten seçiliyor. Kasırga dinmiş :)) gibi görünse de gökyüzünün ne yapacağı hiç belli olmaz. Şairleri niçin seviyorum biliyor musunu ? Tabiki bilmiyorum diyeceksiniz.:) Şiiri yazdıklrı anda saf bir çocuk oluyorlarda ondan. Keşke dünyamız hep öyle olsaydı..
Şiiriniz ? Yorumu içinde...Bize takdiri düşer. Saygımla şair. En güzel şiir dolu günler sizlerle olsun..
"Bir umut öyküsü bitiyor" haaa!!!
Sen öyle san, umuda yolculuk şimdi başlıyor...
Üsküdar Harem iskelesinden kalkacak o gemi, sende gel hadiiii...
:)