(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUHABBETİ HOŞ OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUHABBETİ HOŞ OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte budur dinimizin gereği Dosta bakar hoş görülü yüreği Aşk ile tevazu dinin direği Yoğruldukça muhabbeti hoş olsun.
Erdem feyiz Mesnevinin dilinde Tarikatı Mevlana’nın ilinde Ozanların şairlerin gönlünde Gül açtıkça muhabbeti hoş olsun.
değerli şaiirim ne güzel yazmışsınız..teşekkürler...sizin sayfanıza gelmeme vesile olan yeganem kardeşimede teşekkürlerimi sunuyorum...sayfanızdan çok haz aldım.....akşam şiirlerinizi okudum inceledim ama ne mesaj çekebildim nede yorum yapabildim...nette sorun vardı birde benim bilgisayar dondu yeni düzeldi.....manevi yönüyle şiirinize diyecek yok...okumağa değer...devamını dilerim..benimde bir kaç böyle şiirim var.....zamanınız olursa ziyaretinizi beklerim saygılarımla...
Lahuti âlemin yolu yordamı Usul dünyasının ulu sır damı Nedamet ehlinin pişmişi hamı Aşk yaktıkça muhabbeti hoş olsun YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAM İLE
İşte budur dinimizin gereği
Dosta bakar hoş görülü yüreği
Aşk ile tevazu dinin direği
Yoğruldukça muhabbeti hoş olsun.
Erdem feyiz Mesnevinin dilinde
Tarikatı Mevlana’nın ilinde
Ozanların şairlerin gönlünde
Gül açtıkça muhabbeti hoş olsun.
değerli şaiirim ne güzel yazmışsınız..teşekkürler...sizin sayfanıza gelmeme vesile olan yeganem kardeşimede teşekkürlerimi sunuyorum...sayfanızdan çok haz aldım.....akşam şiirlerinizi okudum inceledim ama ne mesaj çekebildim nede yorum yapabildim...nette sorun vardı birde benim bilgisayar dondu yeni düzeldi.....manevi yönüyle şiirinize diyecek yok...okumağa değer...devamını dilerim..benimde bir kaç böyle şiirim var.....zamanınız olursa ziyaretinizi beklerim saygılarımla...