(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PANDOMİM- 2 NCİ PERDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PANDOMİM- 2 NCİ PERDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KADAR YOLUNDA Kİ EMEKİLDE İŞLER,ARTANI NE YAPSAM DİYE KARA KARA DÜŞÜNÜYORUZ:( CANDAN TEBRİKLER NE GÜZEL GÖNDERİLER.BAŞARILARINIZN DAİM OLMASI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR DEĞERLİ DOST YÜREK..
Onların umurunda değil, Gazi kardeşim muslukları lkapı tokmakları altından kaşanelerde yaşayanlar emeklinin halinden ne anlar, kabahat bizde seçmesini bilmiyoruz biz bilsekte bilmeyenlerin kurbanı oluyoruz, bir fırsat vardı kaçırıldı 9 ay sonra yeni bir fırsat önümüze gelecek sadece emekliler aklını başına toplasa ne hazin sonları olurdu, ve hesap kitap günleri başlardı, hesaptan ve kitaptan kurtulmak içinde yargıyada adamlarını dolduruyorlar bu millet artık gerçekleri görmeli, hanlar sultanlar devri bitti, Atatürkün kurduğu Cumhuriyette yaşıyoruz beyler şair kardeşimin anlamlı ve güzel şiirini gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
ekonomist ünvanıma rağmen ben böyle bir şiir yazamamıştım...kıskandım sizi doğrusu...hoş ve eğlenceli bir şiir olmuş...bide çok sık kafiye örgüsüne başvurmuşsunuz..bu farklı olan başarılı bir şiiri bir yerde kolay bir zeminde kaybediyor gibi geldi bana...sadece bir uyarı:)..tebrikler.
Bir emekli olarak şiirinizin hicvine katılıyor, Allah razı olsun belki biri duyar insafa gelir diye teselli bulmağa çalışıyorum emeğinize, sevginize gönlünüze sağlık; baki selamlar.
ÜSTAT ADAŞIM; GÜZEL DİZELERİNİZ İÇİN SİZİ TEBRİK EDERİM. NE YAZIK Kİ ÜLKEMİZDE YILLARDAN BERİ MEMURUN DA, EMEKLİNİN DE, İŞÇİNİN HALİ BU... BEN BİR ZAMANLAR BİZ BÖYLEYİZ ADLI ŞİİRİMDE: BÖYLEYİZ BİZLER ABE BEYİM! ALDANIRIZ MÜTEMADİYEN, OLMAZ DÜŞÜNCE BİR BATAKLIĞA, GEL N/OLUR DİYEN, BAHTIMIZ; BIRAKMAZ BORÇLARIMIZ PEŞİMİZİ KATİYEN, YA EFEM! İŞTE BÖYLE HEP SÜRÜNÜRÜZ AH I VAH İLE. KÜÇÜK OZAN'IM YANARIM BEN DERDİMİZİ İÇTEN İÇE, AKAR İDER HİÇ ONMAK BİLMEYEN ÖMRÜMÜZ HİÇTEN HİÇE, AĞLARIZ; AMİRİ, MEMURU VERMEDEN SIRRI HARİÇE, VE KÜSMEDEN ÖZGE MUTA ÇAKILIRIZ AH I VAH İLE... BİLMEM BU DURUMLARIMIZ NE ZAMAN AKIMINA GİRECEK Kİ RAHAT BİR NEFES ALALIM. SONSUZ SAYGI VE SELAMLARIMLA...
demek ki tiyatrolar boşa itibar yitirmemiş...insanlar artık hayat içinde sahne diyor ve perde açıyor..kimileri pollyannacılık oynuyor, kimileri hamasete soyunur, kimileri mangalda kül bırakmıyor, kimleri AĞLAMAYI ( TİMSAH GÖZYAŞLARINDA) öğretmeye çalışıyor, kimileri yanan yıkılan satılan memleketine bilet almış seyirci kalıyor, kimileri desise ve hileyle oyun içindeki oyundaki rolüne kendini öyle kaptırmış ki yitip gitmişliğinin kulpsuzluğuna (kulp takarak) kulp arıyor, tüm bunlardan geriye kalan gerçek insanlar ise üç kuruşu ile umutlu olmaya çalışmakta....
kalemine yüreğine sağlık can gardaşım...BAM TELİNDE OLMAK KALEMİNE YAKIŞIYOR....
hüzün şairi tarafından 10/18/2010 2:27:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
vALLAHA DOST DOLAR ALMAKLA İYİ ETMİŞSİN TABİ AMA DOMATES ALSAN DAHA İYİ OLMAZMIYDI.. GEÇEN HAFTA DOMATES 1,5 LİRA İDİ BU HAFTA 6,5 LİRA HİÇBİRŞEY BU KADAR KAR GETİRMEDİ... vATANDAŞ NE YAPSIN DOST MAAŞA % 4 DOMATESE %600 ZAM ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN SAYGILARIMLA
Yalan vallahi yalan Var mı? Böyle ah alan Kanıyor yaram, gülmüyor yüzüm Kendi Vatan'ımda öksüzüm...............Yüreğine emeğine sağlık can şairim, harikaydı yine, selam ile.
ötekinde sivri biz
boyamışlar mı yaldız
genç yaşta emekliyiz
sağlıcakla kalın/sayfamda oturan kim gördüğn mü gördüğn mü