Duruşuna ödül koyduğum Sokaklar Toplamaktaydı aklıma düşenleri Sarmalıyordu yollar Bir köşede Temennilerimi Biriktirecekti oysa Kanaat notunu Kullanıyorken yıllar...
Islık çalıyordu rüzgâr İçsel boşluklarımda Bir gün daha Arınacaktı tenimden Ve bir sabah daha ağaracaktı Annemin kollarından uzakta Çocukluğuma özlemimin üstüne...
Bir bir yıkılıyordu zihnimde Ceplerime doldurduğum Kentler Ağlamaklı oluyordum yine Şakaklarımda Olta atıyorken Silüetler Kapalı kalıyordum Loş odalarında ömrümün...
Kumsala hayallerini inşa eden Küçük çocuklara Asılı kalıyorken Umutlarım Ve Kayboluyordu Zamanın uzadığı Yerlerde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ceplerime Doldurduğum Kentler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ceplerime Doldurduğum Kentler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Islık çalıyordu rüzgâr İçsel boşluklarımda Bir gün daha Arınacaktı tenimden Ve bir sabah daha ağaracaktı Annemin kollarından uzakta Çocukluğuma özlemimin üstüne...
Bir bir yıkılıyordu zihnimde Ceplerime doldurduğum Kentler Ağlamaklı oluyordum yine Şakaklarımda Olta atıyorken Silüetler Kapalı kalıyordum Loş odalarında ömrümün...
bu dizelerdeki benzetmeler ve düşsel kupleler çok hoştu...Saygılar..
Duruşuna ödül koyduğum sokaklar Çevreliyor aklıma düşenleri Sarmalıyordu yıllar bir köşede Temennilerimi biriktirecekti oysa Kanaat notunu kullanıyorken yıllar...
Islık çalıyordu rüzgâr İçsel boşluklarımda Bir gün daha arınacaktı tenimden Ve bir sabah daha ağaracaktı Çocukluğuma özlemimin üstüne...
Bir bir yıkılıyordu zihnimde Ceplerime doldurduğum kentler Ağlamaklı oluyordum yine Şakahlarımda Olta atıyorken silüetler Kapalı kalıyordum Loş odalarında ömrümün...
Kumsala hayallerinin inşa eden Küçük çocuklara asılı kalıyorken Umutlar Ve kayboluyordu Zamanın uzadığı yerlerde Kimliğim, eskimeden kendince...
kutlarım harıka bir şiir duygu yüklü yüreğine sağlık saygılar