kızıl bir örtünün sabahında yağmuru çağıran dualar böldü rüyalarımı seslere sıkıştı nefesim ki ben hüznü uyutuyordum halen kuraklıkla
açılırken soluksuzluğum bir fırtınanın nispetinde sen nehirleri çöl eden aşk ismin dökülüyor kalbimin güzergahına
kör ve sığ bulutlar yanık bir iklimin damağında büklüm büklüm gökyüzü metinleri ise yağmurun ellerinde kayıp
avare hülyaların hırsızı ölüm avucunda mı hala titremesin yüreğin algılarımın kilitli kapılarında özgürce boşalan yağmurların nefesini sal biz diye dileğimdir….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dileğimdir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dileğimdir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ismin dökülüyor kalbimin güzergahına Sırf bu mısra için bile sayfalarca yorum yapılabilir fakat şunu söyleyebilirim ki duygu yüklü bir yürekten sızan mısralardı bunlar. Kutlarım.
avare hülyaların hırsızı ölüm avucunda mı hala titremesin yüreğin algılarımın kilitli kapılarında özgürce boşalan yağmurların nefesini sal biz diye dileğimdir…...Özellikle burası çok güzeldi....İnsanın varlığına kanıttır zaten ölümler...Ve ölümlerdir doğumlara aşkla bağlı olan marazi sanılan rüya...Asla rüya olmayan hayatı rüyasız yaşamanız dileğiyle...
avare hülyaların hırsızı ölüm avucunda mı hala titremesin yüreğin algılarımın kilitli kapılarında özgürce boşalan yağmurların nefesini sal biz diye dileğimdir….
Güzel dizeler okudum sayfanızdan.. Yüreğinize sağlık.. Sevgi ve saygıyla esen kalın...
avare hülyaların hırsızı ölüm avucunda mı hala titremesin yüreğin algılarımın kilitli kapılarında özgürce boşalan yağmurların nefesini sal biz diye dileğimdir….
Tebrik ederim. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Sırf bu mısra için bile sayfalarca yorum yapılabilir fakat şunu söyleyebilirim ki duygu yüklü bir yürekten sızan mısralardı bunlar. Kutlarım.