(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİR DURDU ŞAHİN BEY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİR DURDU ŞAHİN BEY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba efendim kutlarım sizi çok guzel bir yürek sesiydi dostun dosta lan olan vefa örneği. anlamlı ve güzel duygulardı ,sevgi dolu şiirinizi kutlarım ...tebrik ediyorum sizi.... Saygilarimla
Değerli şair dostum Durdu beyle Alaca da çok büyük hizmetlere ortak imzalar attık. Durdu bey tanışmam benim için çok önemlidir. Kendisini çok sever ve sayarım. Çok can dostudur. Yazmaya çalıştık... Şiire yorumuna teşekkür edrim. Saygılar, sevgiler, selamlar...
bENİM ÇO SEVDİĞİM MESAJLAR ÜSTÜNE MESJLAR YAZDIĞIM VE ARADIĞIM OZZY KARDEŞİM SAYFAMA ENİDEN YENİDEN HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN, ŞEREF VERDİN. O GÜZEL ŞİİRLERİNİ OKUYORDUM NE TALIYDI BİZE KENDİNİ ÖZLETTİN HEP ARATTIN FACE DE ARKADAŞLIĞA BEKLERİM İSTERSEN. HELE ŞÜKÜR ŞİİRİNİ OKUDUMYA... O GÜZEL YORUMUNA GÖNÜLDEN TEŞEKKÜRLER EDRİM. yÜREKTEN, SELAMLAR, SEVGİLER, SAYGILAR...
Ne kadar güzel dostun dostu şairin şairi övmesi, hele hak edene hakkını vermek, Durdu Şahin Bey i bende kutluyorum. Değerli şairimizinde güzel şiirini ve emeğini tam puanla değerlendiriyorum.Yunus diyarından selamlar.
Ah canııııııııım! Minicik boyuyla büyük büyük laflar edip, şiir okumak! Hay Allahım.. Öpüyorum gözlerinden minik Şeyma'nın... Efendim, sizin de gönlünüze sağlık... Kutluyorum yürekten..
Hakkı ve halkı sever, Şair Durdu Şahin Bey. Haklıları çok över, Şair Durdu Şahin Bey.
Şer insanı yoklamaz, Suçluları aklamaz, Fikirleri saklamaz, Şair Durdu Şahin Bey.
Şair Durdu Şahin Bey. gibi insanların olmasını çok isterdim ama maalesef biraz zor güzel şiiriniz için tebrik ediyor, ilhamınız bol kaleminiz daim olsun diyorum saygı ve selamlarımı yolluyorum...
Teşekkür ederim değerli hocam beni için yazacağınız tek satırlık şiirin yıllarca değeri olacaktır. Dostluğumuza gelince 2 haftadır dikkat ederseniz şiir de ekleyemiyorum fakat en kısa zamanda tekrar aranıza döneceğim bu günlerde çok yoğunum . selamlar saygılar hocam..
DEĞERLİ DOSTUM ŞİİRE YAPTIĞIN O GÜZEL YORUMUNA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM... DOSTLUĞA DEVEM EDERSEN İLERİDE SENİ İYİCE TENIYINCA BİR ŞİİR DE SAMNA YAZARIM... SEVGİLER, SAYGILAR, SALAMLAR...
Hakkı ve halkı sever, Şair Durdu Şahin Bey. Haklıları çok över, Şair Durdu Şahin Bey.
Şer insanı yoklamaz, Suçluları aklamaz, Fikirleri saklamaz, Şair Durdu Şahin Bey.
Yürür müspet ilimle, Engel aşar bilimle, Hep dost kalır âlimle, Şair Durdu Şahin Bey.
Sabırlıdır, cömerttir, Haksızlığa çok serttir, Çelikten sağlam settir, Şair Durdu Şahin Bey.
Yazar kalem elinde, Duaları dilinde. Takdir görür ilinde, Şair Durdu Şahin Bey.
Bayrak aşkı canlıdır, Vatanında şanlıdır, Her zaman imanlıdır, Şair Durdu Şahin Bey.
Cemalettin’in sözü, Doğruyu görür gözü, Çok temiz, saftır özü, Şair Durdu Şahin Bey.
Siiri yazan sair dostumun ellerine saglik cok güzel olmus. Siiri okuyan sirin seyma ya gelince harika olmus cok tatli okumus gercekten cok etkilendim tertemiz samimi bir siir ve okunus.
DEĞERLİ DOSTUM SENİ AYFAMDA GÖRMEKTEN MUTLU OLDUM. şİİRE YAPTIĞIN O GÜZEL YORUMUNA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BU VESİLE İLE SİZE SEVGİLERİMİ, SAYGILARIMI VE SELAMLARIMI ARZ EDERİM...
seslendirme çok şirin ve mükemmel ötesiydi.. ve çok tatmin edici, bir yorumdu.. allah kızınızı size bağışlasın halil bey.. şiir muhteşemdi.. sevgili dosttan yine sevgili dosta,yerinde ve haklı bir övgü.. kutlarım.. sevgimle..
Durdu bey'in resimdeki bu duruşuna hiç şiir yazılmaz mı? baksanıza ne kadar mülayim bakışlar var mütevaziliğin tablosu sanki..
Dostların karşılıklı methiyeleşmesi muhabbeti daim kılar ve dostlukların pekiştirilmesine vesile olur. Samimi duygularla yazılmış, güzel de olmuş ama; asıl güzellik şiirin minik şairimiz tarafından seslendirilmesi ve O'nun şiir okuma arzusu idi. Beğeniyle defalarca dinledim. Allah nazardan korusun.
DEĞERLİ DOSTUM YILARCA BERABAR ÇALIŞTIK OKULDA GÖREVİMZ İCABI İLÇEDE İSE KÜLTÜREL FAALİYETLERE BERABAER BİR ÇOK BAŞARIYA İMZA ATTIK BİZ DOSTUZ DOSTTAN DA ÇOK ÖTE KARDEŞİZ BU DUYGULARLA BU ŞİİRİMİ KABUL BUYURDUNUZ TEŞEKKÜRLERİMİ ARZ EDERİM O GÜZEL GÜNLER ARTIK HAYALLERİMİZDEKİ ARŞİVDE YERLERİNİ ALDI SİZLERİ HEP ÖZLÜYORUM... ŞU AN İÇİM DOLDU... SELAMLAR, SEVGİLER, SAYGILAR...
Bir şiir ancak bu kadar güzel okunabilirdi. Yüreğine sağlık Şeyma ustanın. Çocuk yüreğinde çok büyük bir gelecek yeşertiyor. Allah nazardan saklasın. Geleceği de, bahtı da güzel sesi gibi güzel olur inşaAllah. Şimdiden iki tane çikolata helal olsun bu manalı sese. Tebrikler şiirin yeni ve gür sesi Şeyma ustaya. Teşekkürler.
Buradan şiirimi okuyan anasınıfı öğrencisi Şeyma kızıma sonsuz teşekkürler sevgiler... O güzel yüreğiyle, caseteiyle büyük bir olaya imza atmayı başardı. Allah nazardan, kem gözlereden korusun... Geleceği parlak olsun...
Buradan şiirimi okuyan anasınıfı öğrencisi Şeyma kızıma sonsuz teşekkürler sevgiler... O güzel yüreğiyle, caseteiyle büyük bir olaya imza atmayı başardı. Allah nazardan, kem gözlereden korusun... Geleceği parlak olsun...
SAYIN HOCAM HEP ŞEYMAYA HİTAP ETMİŞSİN ŞİİRİ YAZANIN SUÇU GÜNAHI NE ONA HİÇ BİR KELAM YOK... HAKLI OLARAK ALINDIM. FAKAT BENİ ŞEMA KIZIMIZ UNUTTURDU GALİBA... BEN HATIRLATIYORUM... SELAMLAR, SEVGİLER, SAYGILAR...
güzelbir jest...kutlarım küçük şairimizi ve şiiri ve değerli Durdu hocamızla değerli Cemalettin beyi, Halil beyi de geleceğin şairi küçük Şeyma'yı şiir sevgisiyle yetiştirdiği için ayrıca tebrik ederim,saygımla,selamlar...
gönlü bizlere kırgın mıydı ki gönlünü almak istediniz benim tanıdığım Durdu ŞAHİN hocam kimseye gönül koymaz..çünkü o herkese kaşı eşit mesafededir,teşekkürler,saygımla,selamlar değerli hocam,tekrar kutlarım...
DEĞERLİ DOSTUM, DOST CANLISI DURDU BEY BUNU HAK EDİYORDU İNŞAAALH MEMNUN OLMUŞTUR. GÖLÜNÜ TÜM DOSTLAR ADINA ALABİLDİYSEK NE MUTLU BİZLERE... BURADAN HERKESE TÜM ŞAİR,ŞİİR DOTLARINA SELAMLAR ÜSTADIM... GÜZEL YURUMUNA TEŞEKKÜR EDREİM. SEVGİLER, SAYGILAR, SELAMLAR
Tebrikler hocam... Seslendirmem için bana yollamıştı hocam bu güzel şiiri. Tam seslendirmeye başlayacağım sırada bizim cimcime, "Ben sesyendiymek istiyoyuuum!!" diye tutturdu. Ne yaptımsa ikna edemedim. Sonunda Cemalettin Hocamın da hoşgörüsüne sığınarak bu hale getirebildim. Bu arada sitemizin "en minik ses yorumcusu" ünvanını da kızım ele geçirdi biline:))) Şairine ve muhatabına saygılarımı iletiyorum.
Halil Gülşen tarafından 10/10/2010 1:44:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Halil Gülşen tarafından 10/10/2010 1:47:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok değrli Halil hocam şeyma kızımıza kucak dololusu selamlar, genülden sonsuz sevgiler... Yüreği var olsun... Çok büyük kararlılık ve cesaretle farkında olmadan birçok insanın başaramayacağı ve cesaret isteyen önemli bir yaşıtlarına ve seviyesine göre çok önemli bir olaya imza atmytı başardı. Kendisini kutluyırum. Şiirimi büyük bir heyecenle usta okuyucu olarak selendirdi ve tabii ki, ödülünüde kazandı. Benden ödülü günün anlamına plaket düznlenecek ömür boyu bunu saklayak... Kendisini tebrik ediyorum müsadeleriyle gözlerinden öüyorum. Daha çok başarılara imza atar inşaallah... Allah nazardan korusun. Anasına babasına bağışlasın. Emeğine ve yüreğine sağlık. Hacam çok sağolun dugulu sahneler yaşattınız. Teşekkürler ederim. SEVGİLER, SAYGILR, SELAMLAR...
Allah dostluğunuzu daim eylesin hocam. Şiiriniz kıvrım kıvrım akıyor. Akıcı ve vazıh. Az ve öz dizeler. Tüy gibi hafif ve huzur verici sözler.Teknik açıdan kusursuz. Şiir her zaman sevgiliye yazılmaz. Dosta da yazmak lazım. Şiiri sosyalleştirmeniz şiirin alanını genişletiyor. En önemli değerlerden biri de dostluk, dosta dostane şiir. Kutlarım sevgili hocam.
Değerli şair dostum rıza bey şiire yaptığın o güzel yorumuna teşekkür ederim. Son şiirlerimi ouyamadın yorumlarını göremedim dosum okursan memnun olurum. Saygılar, sevgiler, selemlar...
Saygilarimla