(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanılmışım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanılmışım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"KENDİ EŞİ BİLE İNSANIN SENELER SONRA TANINMAZ OLABİLİYORSA " ne kadar haklısınız..sözün bittiği yer bu olmalı...Teşekkür ediyorum Binay Hanım. Sevgiler, selamlar.
yorgun yıllarımın .................................................................omuzlarıma bıraktığı ağırlık uzun bir...........................................................................demin molasısın .........................................................................yorulmuşluğum sanmıştım seni..................................................................umutsuzluğum meğer............................................................................sen benim yüreğimde bir nefeslikmişsin...............................................................bir nebzecik soluk misali . . . yanılmışım.......................................................................oysaki böyle hayal etmemiştim . . . kendimi ...........................................................................böyle olmamalıydı yaşananları kendime...........................................................................yaptığım haksızlıklarımı nasıl................................................................................ne şekilde affettireceğim..................................................................en çok ta bunu için mola vermişliğim.
Eser Akpınar..................................................................Şaire
kendimi kendime nasıl affettireceğim güzel bir anlatım ve güzle bir şiirdi yüreğinize saglık kalminiz daim olsun.. Szi de günül sayfamda ağırlamak isterim saygı ve sevgilerime..