(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜMÜ BEKLİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜMÜ BEKLİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben sesizliğin her anında ölüme bir adım daha yaklaşıyor ve sensizliğin çıkmazında yuvarlanıyor ve ölümü bekliyorum çok anlamlı ve dolu doluydu kutlarım hocam....
Sensiz dünyam karanlık avare geziyorum Bunca zülümden sonra gülmekmi istiyorum Hayir , inan ansızın ölümü bekliyorum Hicranlı gecelerde ağlayan fecre kadar.
MEHMET ÖZTÜRK
her nefis bir gün mutlaka ölümü tadacaktır...fâni olan bu âlemde Allah hayırlı ölümler versin cümlemize inşalah, kutlarım, teşekkürler, saygımla, selamlar...
Küllü nefsin zaigetül mevt(Her nefis ölümü tadacaktır) buyuruyor Yüce Mevlam. Nice yatalak hastalarda ölümü bekliyor ama istemekle ölüm gelmiyor. Allah son nefesde imanlı ölmek nasip etsin bizlere... Sevgi ve saygılarımla...
Sakın ha değerli Şair.....Allah gecinden versin...Hüzünlüydü ama o gecelerin sabahında pırıl pırıl bir güneş doğacak.. Kutlarım kaleminizi...Sevgilerle
UMUT ve DOSTCA