(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... ç a l ı k u ş u şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... ç a l ı k u ş u şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kış mı yaklaşıyor dersiniz?. Lapa lapa kar tanecikleri gibi kardanadam şiirleri de yağmaya başladı yeniden. Çokça yağsın da toplayıp kardanadam yapalım, pardon okuyup şiir yapalım diyeceğim ama zaten şiir olmuşlar. Bizde onlardan ilham alıp şiir yazmaya çalışalım bari. Sevgili dostum çalısında ürkek halleriyle tünemiş çalıkuşları uçup başına konsunlar diyerek bu güzel şiirini de kutluyorum. SAYGILARIMLA.
bana geçit vermez içimde sev dağlarının karlı rötuşları ne zaman bir melodi mırıldansam ölümüne çırpınır gönlümün bağında çalıkuşları
sevgili celal abim suskun kalmış muhabbet kuşları, ötmez olmuş bülbüller, açmaz olmuş rengarenk güller, kaybolup gidmiş kır çiçekleri bir umutla gönlümüzün bağında, baharında yaşatmaya çalışıyoruz bin bir güzelliğiyle. seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
Gönlümün bağında çalı kuşları çalı kuşları deyip geçmemek lazım onlar çok yüreklidirler sanki dokunsan öleceklermiş gibi ama sıcacıktır yürekleri kıpır, kıpır her tehlıkeyi önceden sezerler her zorluğa göyüs gerelerboyun eymezler onun içingönül bağında çalı kuşlarının olması senin ne denli yürekli birisi olmanı gösteriyor sevgiler dostum
bana geçit vermez içimde sev dağlarının karlı rötuşları ne zaman bir melodi mırıldansam ölümüne çırpınır gönlümün bağında çalıkuşları --------------------- ellerinize duyarlı yüreğinize sağlık çok anlamlı güzel şiiriniz aylarca süren yaz ayrılığından n sonra güzel şiirlerinizi okmak ne güzel...
canım abim yüreğinize saglık her zamanki gibi deminde bir çalışma okudum uğur böcekleri ile birde karanfil bıraktım sayfanıza kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan