(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen kadınım en güzelsin diye bir yazım var...Doğanın yarattığı en güzel şahaser.Başımızın tacıdır onlar.Kadın olmanın kıymetini bilenlere ne mutlu..Kadın anadır bacıdır yardır sevgilidir,her şeydir onlar cefalı çilekeş..Ama hep başı dik hep ayakta..
böyle bir siire ne diyebilirimki, hocam cok ama cok güzel yazmissiniz ve dünyalar kadar saygilar, kadin oldugum icin deyil,siz, yazan bir erkek oldugu icin cok mutlu oldum...siirinizin beni etkiledigi kadarda yazdiginiz karsi yorumlarinizda da saygilya eyiliyorum... size gercekten saygilarim sonsuz...elem
elem tarafından 7/18/2007 9:42:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok kısa ve öz ,güzel dizelerdi hocam.... hacıbeyde sizin dizelerinizden başka anlam çıkarmış...çok yazık... isteyen istediği gibi yorumluyor dizelerinizi...
ama şunu söylim..çok güzel derin manaları olan bi şiirdi...kutlarım.. saygılar hocam...
sevgili ceynan kadınlarımızın horlanma yada hak ettikleri yerlerde olmamasının sebebini erkeklerde aramak kolaya kaçmaktır.tek sebeble açıklanamayacak tarihi bir sorun bu. ancak durumu düzeltecek olan yine kadınlardır. besmeleyle sevmeli,yemeli içmeli,daha kendilerindeyken gelecek, doğru besleyip doğru eğiterek oğulları kızları geleceği kurtarmalılar. bunun içinde nefislarini eğitmeliler. açılıp saçılmaktan, cüzdanı kabarık erkek avından, üretmeden aşırı tüketmek arzularından kendilerini kurtarmalı değil mi. .............çocukken ve sevgiliyken erkeklere aşırı rahmetle davranmaktan,sınırsız cömertliklerden vazgeçip hak edene hakkını vermek olan adalet duygusunu benimsemeli değiller mi. daha daha neler denebilir. öz eleştiri yapmalı kadınımız. erkekler de haddini bilmeli. kadın erkeğe allah'ın emanetidir.hıyanet etmemeli. saygılarımla.
yüreğinize sağlık tebrik ederim çok güzeldi kadınları korumalı onlar bizleri 9 ay karnında taşıdı bizlerin her türlü cefasını çekiyor iyi günde kötü günde hep yanımızda oluyor onlara gerçekten sahip çıkmalıyız onlara llaf söylememeli sevmeli saymalıyız tebrikler.
sevgili hacı bey şiirin bütünün den zannettiğiniz anlamı çıkarmak nasıl becerilir. zevk kelimesinden siz yalnız anladığınızı mı anlarsınız. kızınızı kucaklamadınız mı annenize sarımadınız mı bacınızın elinden çay içmediniz mi eline bile dokunmadan ilk aşkınızın ayağınızı hiç yerden kesmediniz mi hamile bir kadının yüzündeki nurdan hiç etkilenip haz dumadınız aman ya rabbi sen nelere kadirsin demediniz mi kadın bedeninin yaratılmışların en güzeli olarak hadislere ayetlere girdiğini görmediniz mi. allahın cemal sıfatının kadın yaratılışında zirveye erdiğini bilmiyor musunuz 'innallahe cemilün yuhübbül cemal''hadisinden kasıt nedir.sizce. ''bana üç şey sevdirildi güzel koku,kadın ve gözümün nuru namaz diyeni de suçluyor musunuz. lütfen gönlünüzden geçenlerle kısıtlamayın kadında ki şerefi.ve zevk kelimesini. bu kelimedeki geniş anlamda arayın kastımızı. ancak haklı yanınız şu ki o kastettiğinizi de alırız ,ancak helalimizden. iyi ki varsınız. bak bana neler yazdırdınız. mutlak birilerine rahmate neden oldu yazdıklarınız. sağ olun.sağlıkla kalın.
Ne zaman gam kasavet dolsak, atandır.
Erkeklerden üstün yanları pek çoktur.
Allah için hepimizi yaratandır.
BU KADAR AÇIKLAMAYI KİTAPLAR DOLUSU YAPAMAZDIK.ELİNE SAĞLIK HOCAM.TEBRİKLER