Bu gece yine bunalımlı saatlerimi yaşiyorum içimde dalga , dalga kabarıyor yokluğun duygularım mahküm sensiz çığlık çığlığa hislerim gözlerimde an be an biçimlenirken ölüm yokluğunun kurşunlariyla kan gölüne dönmüş yüreğim içime sığmıyor ağlıyorum sensiz sensiz ağlıyorum vefasız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZ AĞLIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZ AĞLIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah! bu vefasızlar.. Hocam, bu vefasızlarda olamasa bu sayfalar, bu sayfalarda bu tayfalar olur muydu? Ben artık bu vefasız dünyada, vefa da, ahde-vefa da aramıyorum.. Nasılsa yokmuş! Güzel ve duygu yüklü bir şiir; tebriklerimle saygı ve selamlar.
Gel vicdansız,ah kitapsız...Çağırmazdım acil olmasa... Acı ve inadına bekleyiş...Ne kadar zıt duygular....Bunları bir arada yaşatan sadece aşk var... Çok güzeldi Mehmet Bey..Yürek sesiniz daim olsun..Sevgilerimle..
Bu gece yine bunalımlı saatlerimi yaşiyorum içimde dalga , dalga kabarıyor yokluğun duygularım mahküm sensiz çığlık çığlığa hislerim gözlerimde an be an biçimlenirken ölüm yokluğunun kurşunlariyla kan gölüne dönmüş yüreğim içime sıhmıyor ağlıyorum sensiz sensiz ağlıyorum vefasız.
Tebrik ederim. Çok güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
Bu gece yine bunalımlı saatlerimi yaşiyorum içimde dalga , dalga kabarıyor yokluğun duygularım mahküm sensiz çığlık çığlığa hislerim gözlerimde an be an biçimlenirken ölüm yokluğunun kurşunlariyla kan gölüne dönmüş yüreğim içime sıhmıyor ağlıyorum sensiz sensiz ağlıyorum vefasız.
MEHMET ÖZTÜRK
Şiir kaleminizden çok güzel ve harika bir şiir okudum… Şiir yazan yüreğinize sağlık… Selam ve dua. SAYGILARIMLA.
Bu gece yine bunalımlı saatlerimi yaşiyorum içimde dalga , dalga kabarıyor yokluğun duygularım mahküm sensiz çığlık çığlığa hislerim gözlerimde an be an biçimlenirken ölüm yokluğunun kurşunlariyla kan gölüne dönmüş yüreğim içime sıhmıyor ağlıyorum sensiz sensiz ağlıyorum vefası
Değerli dost;gönlünden sevgi esintileri eksik olmasın , yüreğine kalemine sağlık esenlikler..
Bu gece yine bunalımlı saatlerimi yaşiyorum içimde dalga , dalga kabarıyor yokluğun duygularım mahküm sensiz çığlık çığlığa hislerim gözlerimde an be an biçimlenirken ölüm yokluğunun kurşunlariyla kan gölüne dönmüş yüreğim içime sıhmıyor ağlıyorum sensiz sensiz ağlıyorum vefasız. Sevgili dost yüreğin ferah gönlün neşe dolsun hüzünler sizden uzak sevinçler gönlünü yurt tutsun ve saygılar
Bu gece yine isyan ve bunalımdayım, yokluğuna iç çekip ağlıyorum, yüreğimde yokluğunun acısı ve içimden haykırarak ağlamak geliyor, sen vefasız ben, seni sevdim yüreğimde taşıdım ama, şimdi yalnız ve kimsesizim, kutlarım hocam kaleminiz daim ve dik olsun...
güzel bir temiz kalem izi idi , kutlarım
gülümse, gülümse ki gülsün gözlerin